Audi A6 Avant e-tron Concept pierāda, ka BMW ir nepieciešams i5 Touring

BMW izstrādē ir diezgan daudz jaunu elektrisko automobiļu. Ir BMW i7, i5 un iX1. Tie visi ir vai nu sedani, vai krosoveri. Tomēr aizdomīgi trūkst izziņotu elektrisko universāļu modeļu. Protams, ir iespējams, ka BMW nākotnē izstrādās elektriskos universāļus, ņemot vērā, ka BMW vienmēr ir bijis spēcīgs universāļu modeļu portfelis, pat ja tie nekad nav nonākuši ASV. Tomēr mēs ļoti vēlētos, lai BMW izlaiž kaut ko līdzīgu, kā to ir izdarījis Audi ar pilnīgi jauno Audi A6 Avant e-tron Concept.

Protams, tas ir tikai konceptauto, taču Audi ir bijis izcils panākums savu foršo konceptauto ražošanā. Turklāt A6 e-tron sedans jau ir apstiprināts, ir ceļā un, kā tiek apgalvots, izskatīsies ļoti līdzīgi savam krāšņajam konceptam. Lielākā daļa pēdējo Audi e-tron konceptu ir nonākuši ražošanā, izskatoties aptuveni 95 procentos līdzīgi, tāpēc esmu diezgan pārliecināts, ka tas pats notiks arī ar šo A6 Avant e-tron.

Audi A6 Avant e tron Concept 20 of 66 1067x800 1 830x622

Vismaz es ceru, ka tas notiks ar Audi A6 Avant e-tron Concept, jo tas ir lielisks. Patiesībā, iespējams, tas ir visskaistākais universālis, kādu jebkad esmu redzējis. Tas ir zems, gluds, smalki muskuļots un īpaši moderns. Katra rieva ir asa un skaidra, katra virsbūves līnija ir jēgpilna un kaut kur vērsta, un ir ļoti maz burzmas. Tas ir vienkāršs un elegants dizains, kam piemīt arī atturīga agresija. Es tiešām negribu pārmest BMW dizainu, jo daudzi tā automobiļi brauc tik labi, ka es aizmirstos par izskatu ( M3 Competition), bet, salīdzinot BMW i4 ar šo Audi A6 e-tron, vai nu sedanu, vai Avant, man rodas neliels neapmierinātība par BMW pēdējo gadu dizainu.

Audi A6 Avant e tron Concept 24 of 66 1040x693 1 830x553

Audi A6 Avant e-tron būs aprīkots arī ar iespaidīgām specifikācijām. Kad tas nonāks ražošanā, tas tiks apgādāts ar 100 kWh akumulatoru paketi, kas nodrošinās maksimālo 700 kilometru (435 jūdžu) nobraukumu. Tā kā tas ir veidots uz Audi/Porsche jaunās PPE pielāgotās elektriskās arhitektūras, tam ir arī 800 voltu tehnoloģija, kas ļauj uzlādēt līdz pat 270 kW. Šī baterija nodrošinās jaudu diviem elektromotoriem, kas jaudīgākajam modelim (iespējams, S6 Avant e-tron) sniegs 496 zirgspēkus (350 kW) un 590 ZS (800 Nm) griezes momentu. Un jādomā, ka papildus tam varētu būt vēl jaudīgāka RS6 versija.

BMW aizstāvībā jāatzīst, ka ir baumas, ka tiek gatavots pilnībā elektriskais i5 Touring. Nekas vēl nav apstiprināts, bet, visticamāk, tas vēl parādīsies. Kad debitēs jaunais Audi A6 Avant e-tron, BMW būs nepieciešams i5 Touring Eiropā. Eiropieši mīl universāļus, un, ja Audi spēs viņiem piedāvāt greznu, stilīgu un pilnībā elektrisku automobili, tad bez i5 Touring BMW palaidīs garām daudz potenciālo pārdošanas apjomu.

Domāju, ka mēs visi varam būt sajūsmā par gaidāmo pilnībā elektriskā, augstas veiktspējas universāļa sacensību starp gandrīz neizbēgamo Audi RS6 Avant e-tron, BMW i5 M50 Touring un jebkuru Mercedes modeli, kas var debitēt vai nedebitēt.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru