Ķīnā tiek atvērta BMW rūpnīca Lydia, kurā tiks montēts i3 elektriskais sedans

BMW nobeigs i3 hečbeka ražošanu tikai nākamajā mēnesī, taču Ķīnā jau tiek montēts tāda paša nosaukuma automobilis. Oficiāli atklāts šī gada sākumā, i3 eDrive35L ir 3. sērijas sedana LCI versija, kas balstīta uz garās bāzes modeli. BMW Group ir pastiprinājusi savu ražošanas klātbūtni Tautas Republikā, atverot rūpnīcu Lydia Shenyang pilsētā, kur tiek montēts jaunais i3.

Autobūves konglomerāts ir iztērējis 15 miljardus RMB (aptuveni 2,2 miljardus ASV dolāru) Lydia rūpnīcā, kas ir lielākais atsevišķais BMW Group ieguldījums Ķīnā. Rūpnīca jau no pirmās dienas ir iecerēta pietiekami elastīga, lai varētu ražot līdz pat 100 elektriskajiem transportlīdzekļiem, ja tirgus pieprasījums to prasītu.

BMW Plant Lydia 10 830x571

Jaunā rūpnīca palīdz uzņēmumam palielināt ražošanas jaudu Šenjanas reģionā līdz 830 000 automobiļu gadā, ieskaitot blakus esošajās rūpnīcās Tiexi un Dadongā samontētos automobiļus. Papildus montāžas rūpnīcai Lydia rūpnīcā ietilpst arī preses un virsbūves cehs, kā arī krāsošanas cehs.

Tiem, kas nav iepazinušies ar Ķīnas i3, norādīsim, ka bezemisiju sedans tiek pārdots tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu, ko nodrošina aizmugurē uzstādīts viens elektromotors. Tas ieies vēsturē kā pirmā 3. sērijas automašīna ar pneimatisko balstiekārtu, lai gan tā ir paredzēta tikai aizmugurējai asij. Elektromobilis brauc 44 milimetrus (1,73 collas) zemāk pie zemes un izmanto akumulatoru paketi ar neto ietilpību 66,1 kWh (70,3 kWh bruto), lai reģionālajā CLTC testa ciklā nobrauktu 526 kilometrus (327 jūdzes).

Ar 282 ZS (210 kW) un 400 Nm (295 ZS) BMW i3 eDrive35L līdz 62 mph (100 km/h) sasniedz 6,2 sekundes. Jāatzīmē, ka praktiskums ir cietuši, jo papildu aparatūra, ko pieprasa elektriskā piedziņa, samazina bagāžas nodalījuma ietilpību, kas ir samazināta par 70 litriem līdz 410 litriem.

Nobeigumā jāatgādina, ka BMW Ķīnā ražo arī iX3 tikai ar pilnpiedziņas piedziņu, taču atšķirībā no i3 sedana šis elektriskais krosovers tiek eksportēts uz citām valstīm.

Avots: BMW

BMW Plant Lydia 1

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru