BMW iX darbības rādiusa tests: cik tālu es nokļuvu ar vienu uzlādi?

Pilnībā elektriskais BMW iX ir aizraujošs automobilis, kas atšķiras no visiem iepriekšējiem BMW. Tā ārējais dizains, salona dizains un inovatīvās salona tehnoloģijas padara to par vienu no visintriģējošākajiem jebkad ražotajiem Bimmers. Tomēr nekas no tā nav svarīgs, ja tas nespēj nodrošināt pietiekami lielu elektrisku nobraukumu. Elektromobiļu pircēji dzīvo un mirst no elektromobiļu diapazona, tāpēc, ja iX nespēs konkurēt ar Tesla un Lucid lielajiem konkurentiem, tas var netikt pietiekami labi pārdots. Tāpēc es nolēmu noskaidrot, cik tālu es varu aizbraukt ar vienu akumulatora uzlādi reālos apstākļos un bez sarežģītām testēšanas procedūrām; tikai es, automašīna un garš ceļojums.

Protams, es varēju izveidot perfektu cilpu ar precīzi tādu pašu braukšanas daudzumu pa šoseju un pa pilsētu, ideāliem laika apstākļiem, vidēji un precīzi 75 km/h, vai kā citādi. Tomēr es vienmēr uzskatu, ka šādi testi ir muļķīgi, jo neviens tā nebrauc. Lai pārbaudītu, kā reālajiem klientiem samazinās nobraukuma diapazons, vislabāk ir vienkārši iekāpt un aizbraukt kaut kur tālu, gluži kā jebkurš normāls cilvēks ar savu benzīna automobili.

bmw ix xDrive40 review 44 830x553

Tieši to es pirms dažām nedēļām darīju ar BMW iX. Patiesībā es izmantoju iX, lai iegādātos automašīnu. Auto, ko vēlējos iegādāties, atradās Rīdingas pilsētā Pensilvānijas štatā, aptuveni 125 jūdžu attālumā no manas mājas Ņūdžersijas centrālajā daļā. Kopā tas ir aptuveni 250 jūdzes, un BMW iX maksimālais nobraukums ir aptuveni 300 jūdzes (piebildīšu, ka pirms brauciena sākuma mans ceļojuma dators rādīja, ka man ir 288 jūdzes nobraukuma). Mērķis bija aizbraukt līdz pārdevējam, iegādāties automašīnu, aizbraukt visu ceļu atpakaļ ar iX un nākamajā dienā aizbraukt pēc manas jaunās automašīnas.

Šajā videoklipā es dokumentēju braucienu turp un atpakaļ; mans diapazons, efektivitāte, kā automašīna darbojās, kas man patika par automašīnu un kādas man bija sūdzības. Šī bija interesanta diena, un iX turpināja mani pārsteigt. Es nesabojāšu beigas, vai tas pabeidza braucienu vienā braucienā un cik efektīvs tas bija. Tomēr teikšu, ka tas bija viens no interesantākajiem testiem, ko jebkad esmu veicis ar automašīnu. Skatieties to un neaizmirstiet abonēt mūsu kanālu!

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru