BMW iX – Lūk, kāda būtu mana elektriskā SUV specifikācija

Sākoties pilnīgi jaunā iX piegādēm klientiem un BMW paziņotajam cenu palielinājumam 2023. gada modeļiem, ir piemērots brīdis, lai noskaidrotu, kādas opcijas BMW pirmajam elektriskajam SAV modelim piešķir vislielāko vērtību. 2023. modeļu gadā jums būs divas izvēles iespējas – BMW iX xDrive50 ar jauno bāzes CENAS likmi 84 100 ASV dolāru un BMW iX M60, kura cena sākas no 104 925 ASV dolāriem, kas ir dārgāka par jūsu maciņu. BMW iX xDrive50 nodrošina 516 zirgspēkus un vairāk nekā 300 jūdžu nobraukumu, savukārt M60 maina nobraukumu uz 610 zirgspēkiem. Bet vai tas ir tā vērts?

Modelis un eksterjers

bmw ix xdrive50 sophisto grey 01 830x617

Es neredzu vērtību 90 zirgspēkiem, mazāku diapazonu un 20 000 dolāru cenu pieaugumu. Esmu braucis ar BMW iX xDrive50, un tas ir pietiekami ātrs – īpaši transportlīdzeklim, ko es lielākoties izmantošu tikai braukšanai uz darbu un atpakaļ. 3,4 sekundes līdz 60 izklausās lieliski, bet man vienkārši nav nepieciešams, lai mans elektriskais SUV to darītu – man ir specializēts “izklaides” automobilis. Tāpēc es ietaupītu sev tonnu naudas un izvēlētos BMW iX xDrive50.

Mums ir arī trīs “dizaina” opcijas – Shadowline, BMW i Signature Blue un Sport. Shadowline ir nulles izmaksu opcija, un auto izskatās diezgan sportiski, bet es iztērētu 2800 dolārus par šo opciju.Sporta izskata pakete. Tas padara iX izskatu daudz agresīvāku, kā arī pievieno tumšus caurspīdīgus aizmugurējos lukturus, kas, manuprāt, izskatās daudz labāk nekā standarta lukturi.

Par laimi, iX ir pietiekami premium klases BMW modeļu klāstā, lai par krāsojuma krāsām – izņemot Storm Bay Metallic un Aventurin Red Metallic – nebūtu jāmaksā. Bet es varu dzīvot arī bez tām. AtcerotiesSophisto Grey no i8 un dažiem agrākiem automobiļiem, man būtu jāizvēlas šī krāsa.

Visbeidzot, es izvēlētos 22 collu Style 1021 riteņus, jo tie nodrošina otro labāko diapazonu un izskatās lieliski. Es tos neņemtu melnus, jo, manuprāt, parastā divkrāsa nodrošina labu kontrastu. Divdesmitnieki nodrošina vislabāko diapazonu, bet izskatās mazliet smieklīgi, turklāt nav kombinējami ar sporta pakotni.

Iekšpusē

bmw ix xdrive50 sophisto grey 00 830x603

Mums ir pieejamas trīs Sensatec opcijas bez maksas: austere, mokas vai melna. Mikrošķiedras un vilnas maisījums ir pieejams par 500 ASV dolāriem, bet divi ādas varianti – Amido un Castanea Chestnut – maksā 2450 ASV dolāru. Es esmu par auduma salonu, un to es arī izvēlētos. Vienīgais mīnuss ir tas, ka zaudēšu ventilējamo sēdekļu pieejamību, taču es nekad neesmu bijis sajūsmā par tiem. Apdares opciju nav – tās visas ir Titanium Bronze -, tāpēc mēs pāriet pie atsevišķām opcijām.

Iespējas

Starp pakotnēm Convenience (2300 ASV dolāru) un Premium (4000 ASV dolāru) ir 1700 ASV dolāru starpība, un Premium pakotnē man vienkārši nav daudz kas nepieciešams. Žēl, jo neticamā Bowers and Wilkins skaņas sistēma ir pieejama tikai ar to. Taču, ja ņem vērā, ka par Premium paketi jāmaksā 4000 dolāru, kā arī vēl 3400 dolāru par stereoiekārtu, tas ir daudz mazāk izdevīgi, nekā tad, ja ņem vērā, ka par Premium paketi jāmaksā 4000 dolāru. Tas ir brīnišķīgs veids, kā klausīties mūziku, bet ne par gandrīz 8000 dolāru. Ērtību pakotnē ir viss, kas, manuprāt, ir obligāts šādam automobilim, piemēram, head-up displejs un telpiskā skata kamera.

Es atzīmētu lodziņuDinamiskās vadības pakete, jo ir integrālā aktīvā stūres iekārta. iX brauc daudz mazāk, nekā izskatās, un to noteikti palīdz panākt dinamiskās vadības pakotnē iekļautā četru riteņu stūres sistēma. Es izlaistu Luksusa paketi – lai gan tā salonā pievieno dažas patīkamas detaļas, man tā vienkārši nav vajadzīga.

Autonomās opcijas iX ir ierobežotas; es, iespējams, izvēlētos iX.Radiācijas apkures pakete par 950 $, un es domāju, ka Laserlight lukturi ir cienīgs papildinājums par 1000 ASV dolāriem. BMW, visticamāk, nākamo divu gadu laikā izlaidīs atjauninājumu, kas ļaus lāzergaismas lukturiem darboties tāpat kā Eiropā, pamatojoties uz neseno likumdošanu. Viss pārējais ir kosmētisks, bez Active Driving Assistant Pro, bet man nav nepieciešams, lai mans BMW brauktu pats.

Atvadas domas

Lūk, kā es veidotu savu BMW iX. Šāda automobiļa pašizmaksa ir 93 300 ASV dolāru, kas, manuprāt, ir konkurētspējīga, jo īpaši pēc 7500 ASV dolāru nodokļu atlaides saņemšanas. BMW iX M60 cena joprojām ir par vairāk nekā 10 000 dolāru augstāka, un, lai gan daudzas funkcijas ir standarta aprīkojumā, es nevaru saņemt dažas lietas, ko vēlos xDrive50, piemēram, auduma salonu. Turklāt esmu apgrūtināts ar papildu opcijām, kuras nevēlos un kuras man nedod nekādu pievienoto vērtību, piemēram, interjera kamera vai 5G eSim. Neatkarīgi no tā – iX ir lielisks papildinājums jebkurai garāžai, un es ar nepacietību gaidu, kā šī platforma attīstīsies nākotnē.

Ar kādām obligātajām opcijām jūs veidotu savu iX?

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru