BMW iX sacenšas ar Audi E-Tron S, Tesla Model X un Mercedes EQC

Ja esat vēlējies noskatīties dragreisa sacīkstes starp smagākajiem šodien pārdošanā esošajiem sērijveida automobiļiem, Carwow ir jums sagatavojis šo iespēju. Ja vieglākais transportlīdzeklis sver 2420 kilogramus (53535 mārciņas), jūs zināt, ka šī ir smagsvaru cīņa. Tā kā Mercedes EQC ir mazākais no visiem elektromobiļiem, tas ir sportiskākais, ja tā to var nosaukt… Savukārt Audi E-Tron S sver 2620 kg (5776 mārciņas).

Kā šīs luksobarkas var (zināmā mērā) kompensēt to pārvadājamo kravu apjomu? Piedāvājot milzīgu griezes momentu, kas, pateicoties elektromotoriem, sāk darboties gandrīz uzreiz. SUV, kas pārvadā četrus gredzenus, ir trīs no tiem, kas nodrošina 970 ņūtonmetru (715 mārciņpēdas) griezes momentu, kas ļauj pārvarēt kalnus. Pat vājākais Tesla Model X joprojām var lepoties ar vairāk nekā dāsniem 755 Nm (557 jūdzes).

Nevienam par pārsteigumu, Audi E-Tron S uz starta devās kā raķete un radīja ievērojamu atstarpi. Mēs redzam, ka Mata Vatsona vadītais BMW iX gūst arvien lielāku pārsvaru, taču ne tik lielu, lai apsteigtu trīs motoru elektromobili. Model X nācās samierināties ar trešo vietu, bet Mercedes EQC palika pēdējais. Ar pamatotu iemeslu daži apgalvo, ka šīs nebija godīgas sacensības, ņemot vērā, ka Tesla nebija Performance versija.

bmw ix xdrive50 mineral white 51 830x553

To pašu varētu teikt arī par BMW iX, jo tas bija xDrive50, taču tas ir saprotami, ņemot vērā, ka M60 tikko tika atklāts. BMW pirmais elektriskais M apvidus automobilis būtu bijis piemērotāks E-Tron S. Kas attiecas uz EQC, trīsstaru zvaigzne nepiedāvā AMG versiju, lai gan nākamās paaudzes modelis to, visticamāk, iegūs.

Nākamās sacīkstes bija neveiksmīgas, jo Audi slikti startēja un finišēja aiz iX un Model X. Trešajās sacīkstēs viss ritēja punkts punktā, bet uzvarēja elektriskais Bimmeris, kas izcīnīja uzvaru fotofinišā. Runājot par ritošo sacīksti no 30 mph, xDrive50 gandrīz zaudēja sacīkstē līdz jūdzītei, jo tam bija 125 mph ierobežotājs.

Teslai izdevās uzvarēt, jo tā bija visātrākā sānslīdē no 50 mph, tai sekoja iX un E-Tron S. Audi vislabāk veicās avārijas bremzēšanā no 100 mph, savukārt Model X bija pārliecinoši sliktākais.


BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru