Cadillac Lyriq konkurē ar BMW iX ar 62 990 ASV dolāru sākumcenu

Ir iestājies elektrisko SUV rītausmas laiks, un gandrīz katrs premium klases automobiļu ražotājs piedāvā vismaz vienu šādu automobili. Jaunais BMW iX ir pierādījis, ka tas ir iespaidīgs – ar lielisku veiktspēju, neticamu braukšanas kvalitāti, vienu no labākajiem interjeriem tirgū un veselīgu 300 jūdžu nobraukumu. Tomēr ir jauns elektriskais SUV, kas piedāvās reālu konkurenci iX, un tas nāk no mazāk ticama konkurenta – Cadillac Lyriq.

Dodiet amerikāņiem kādu kredītu, Cadillac pēdējā laikā ir uz lomu. Jaunais CT5-V Blackwing (drīzumā gaidāms pārskats) ir absolūta mašīna, CT4-V Blackwing ir īsts M3 konkurents, un tagad šis Lyriq, kas ir pilns ar elektriskiem solījumiem.

Cadillac Lyriq 2 of 8 830x623

Pilnībā jaunais Cadillac Lyriq ir pilnībā elektrisks SUV, kas šķiet mazliet mazāks par iX, taču šo izmēru atšķirību kompensēs ar daudz labāku izskatu. Personīgi es iX nenožēloju, jo uzskatu, ka tas ir tikai labi izskatīgs automobilis. Taču Lyriq ir patiešām diezgan skaists, ar asām līnijām, unikālu un futūristisku aizmugurējo gaismu joslu un sportiskām proporcijām. Ņemot vērā tikai izskatu, es izvēlētos Caddy, nevis iX, pat nemirkšķinot.

Tam ir arī ļoti glīts interjera izskats. Tas nav ne tik progresīvs kā iX, ne arī tik grezns, taču tam ir tīrs, minimālisma stils, kas priecē acis. Tas ir arī līdz šim skaistākais Cadillac interjers.

Bet kā ir zem ādas? Jaunais Cadillac Lyriq, tāpat kā iX, ir veidots uz īpašas elektriskās arhitektūras, ko dēvē par “Ultium”. Standarta Lyriq būs ar aizmugures piedziņu, un tas izmantos vienu aizmugurē uzstādītu motoru, kas nodrošina 340 zirgspēku jaudu. 100 kWh akumulators nodrošinās EPA aplēsto nobraukumu 312 jūdžu garumā. Tas ir līdzīgs nobraukums kā iX, taču jauda ir nedaudz mazāka nekā iX xDrive50 ar 516 zirgspēkiem. Tomēr Lyriq ir kāds triks – cena.

Cadillac Lyriq 4 of 9 830x546

Cadillac Lyriq sākumcena būs 62 900 ASV dolāru, kas ir gandrīz par 21 000 ASV dolāru mazāk nekā BMW iX xDrive50, taču tā diapazons ir gandrīz tāds pats un izmērs – gandrīz vienāds. Lai Caddy sniegtu vēl lielāku izdevīgumu, Lyriq tiks piedāvāts divu motoru un pilnpiedziņas variants, kas maksās tikai 64 900 ASV dolāru un kuram vajadzētu būt ap 500 zirgspēkiem. Tagad arī iX jaudas priekšrocības vairs nav.

Protams, mums nav ne jausmas, vai Lyriq būs tikpat premium klases, tikpat ātrs vai tikpat labi vadāms kā BMW iX, kamēr mēs ar to nebraucam. Tomēr, BMW fani, vēl nevajag rēķināties ar Lyriq, jo Cadillac nesen ir pierādījis, ka var sacensties ar Vācijas labākajiem un pat uzvarēt. Turklāt Lyriq ir aptuveni desmit reižu skaistāks.

” data-src=”https://bmwblog.lv/wp-content/uploads/2022/06/cadillac-lyriq-6-of-9.jpg” data-=”” /> ” data-src=”https://bmwblog.lv/wp-content/uploads/2022/06/cadillac-lyriq-8-of-9.jpg” data-=”” />

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru