BMW 3.0 CSL priekšpuse parādīta jaunā attēlojumā

Gaidāmajam BMW 3.0 CSL šodien parādījās jauns attēls, kas balstīts uz nesen publicētajiem spiegu fotoattēliem. Atjaunotais 3.0 CSL ir BMW M, kas šogad svin savu 50. dzimšanas dienu, tortes kārniņa. Ierobežotā sērijā 50 eksemplāri nonāks pie pircējiem vēl šogad, un runā, ka to cena būs 750 000 eiro.

Lai gan jaunais 3.0 CSL netiks piedāvāts ASV, galvenokārt homologācijas iemeslu dēļ, tas būs pieejams vairākos tirgos, tostarp Vācijā. Klīst baumas, ka lielākā daļa 3.0 CSL vienību ir paredzēta Eiropas klientiem, bet pārējās nonāks Āzijā un Tuvajos Austrumos.

Šajā jaunajā renderējumā mēs redzam, kā varētu izskatīties automobiļa priekšpuse. Kā jau redzējām spiegu fotoattēlos, BMW 3.0 CSL ir aprīkots ar jaunu nieru režģa dizainu, kas atgādina to, kas bija redzams 3.0 CSL Hommage konceptauto. Tam būs arī unikāls priekšējo lukturu dizains, kas tagad savienojas ar nieru ārējo malu.

bmw 3.0 csl render 00 830x710

Render by instagram.com/germanysfinest43

Arī priekšējais bamperis atšķiras no tā, ko esam redzējuši, piemēram, BMW M4 CSL. Lielo gaisa aizkaru vietā tagad abās pusēs ir apaļas gaisa ieplūdes atveres, kas atgādina BMW M3 CSL V8 (E46) prototipu. Līdzīgi kā citiem ekskluzīvajiem M nodaļas topmodeļiem, arī BMW 3.0 CSL varētu būt aprīkoti ar spilgti dzelteniem lukturiem. BMW 3.0 CSL ir arī liels spārns un jumta spoileris, kā redzams šajā attēlā.

3.0 CSL ar manuālo vadību un tikai ar pilnpiedziņas piedziņu būs ar retro stila virsbūvi, iespējams, iedvesmojoties no 3.0 CSL un 3.0 CSL Hommage R konceptiem, kas radīti pirms dažiem gadiem. Saskaņā ar mūsu avotu sniegto informāciju mūsdienu BMW 3.0 CSL būs balstīts uz M4 CSL, taču ar dažām būtiskām izmaiņām. Vispirms, tas izmantos sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, vienlaikus saglabājot aizmugures riteņu piedziņas konfigurāciju.

Mēs uzskatām, ka rindu sešcilindru dzinēja jauda būs aptuveni 560 zirgspēku. Par motora griezes momentu pagaidām nav nekādu ziņu, taču atgādināsim, ka S58 ģenerē 650 Nm (479 ZS) no 2750 līdz 5950 apgr./min M4 CSL dzinējā.

Šis jaunais BMW 3,0 CSL ir ne tikai dārgākais sērijveida BMW, kāds jebkad izgatavots, bet arī viens no aizraujošākajiem automobiļiem, kas ilgu laiku ir nācis no Minhenes. [Render by instagram.com/germanysfinest43]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru