Beidzot BMW ir pilnībā atklājis pirmo transportlīdzekli, kam būs vēsturiskās M emblēmas. Ir loģiski, ka M2 CS Racing ir zilā, violetā un sarkanā krāsā, kas pirmo reizi parādījās uz 1973. gada 3.0 CSL. Klasiskais vizuālais mājiens tika ieskandināts jau 2021. gada novembrī, lai paziņotu, ka 2022. gadā visi M un M Performance automobiļi iegūs īpašos logotipus.
Tagad M2 CS Racing MotoGP drošības automašīna ir pirmā, kas pienācīgi atzīmē M nodaļas 50. gadadienu. Sezona sāksies 6. martā Katarā, kur līdzjutēji redzēs vienu no vairākiem 2022. gadā plānotajiem MotoGP drošības automobiļiem. Sarakstā ir M3 Competition, M4 Competition, M5 CS un M8 Competition Gran Coupe. Autoparkā ir arī X5 M Competition medicīniskā automašīna un pāris M 1000 RR drošības motociklu. Citviet i4 M50 Safety Car vadīs FIM Enel MotoE pasaules kausa posmu kopumu.
BMW M sadarbojas ar MotoGP kopš 1999. gada un katru gadu piešķir automašīnu ātrākajam kvalifikācijas dalībniekam. Iepriekšējās divās sezonās Fabio Kvartaro 2021. gadā saņēma M5 CS, bet 2020. gadā – M2 CS. Pirms viņa septiņus gadus pēc kārtas titulu izcīnīja Marks Mārkess, kurš saņēma X4 M Competition, M3 CS, M4 CS, M2, M6 kabrioletu, M4 un M6 Coupe.
M2 CS Racing ir viskoncentrētākais M2 no visiem modeļiem
Tā kā tas tika izstrādāts trasei, BMW veica nelielas izmaiņas, lai pielāgotu to MotoGP drošības automašīnai. Tās ietvēra uz jumta uzstādītu gaismu joslu un papildu lukturus apakšējā gaisa ieplūdes atverē. Tāpat kā standarta sacīkšu automašīnai, tā var lepoties ar mehānisko diferenciāli ar ierobežotu slīdēšanu un iepriekšēju slodzi un atsevišķu dzesēšanu. Turklāt oglekļa jumts un pielāgotās piedziņas vārpstas vēl vairāk atšķir M2 CS Racing no autošosejas modeļa.
Mums ir sajūta, ka nākamā gada auto būs jaunais M2 Coupe, jo mazākais M autoparka automobilis tiks atjaunots nākamajos mēnešos.