2023 BMW M2 (G87) M2 sver starp veco M2 un M4 Coupe

Lai gan BMW bija diezgan dāsns ar jaunā 2023. gada BMW M2 tehniskajām specifikācijām, tika izlaists viens svarīgs skaitlis – svars. Tāpat kā lielākajā daļā BMW priekšbraucienu – īsumā – ātrā braukšanā ar agrīno prototipu – uzmanība ir pievērsta gandrīz tikai braukšanas dinamikai. Tāpēc mēs diez vai būsim priecīgi, ja BMW inženieri dažas lietas noklusēs. Un pēdējā laikā tas ir bijis viņu automobiļu svars.

Protams, ja runa ir par sporta automašīnām, svars ir tikpat svarīgs kā, piemēram, jaudas parametri. Tas sniedz priekšstatu par automašīnas vadāmību un veiktspēju noteiktās situācijās – lasiet: sacīkšu trasē. Taču mums kopā ar citiem Autocar žurnālistiem tomēr nācās uzdot šo jautājumu. Atbilde bija tik neskaidra, cik vien varēja būt, tomēr gaidīta.

Svēršana starp veco M2 un M4 kupeju

2023 bmw m2 prototype review 22 830x553

Tiek apgalvots, ka jaunais2023 BMW M2 sver kaut kur starp F87 M2 un M4 Coupe. Aizejošais M2 Competition ir par 75 kg smagāks nekā standarta M2, kura manuālās transmisijas modeļu svars bija 1550 kg, bet divsajūgu transmisijas modeļu svars – 1575 kg, bet divsajūgu transmisijas modeļu svars – 3472 kg. Tādējādi F87 M2 Competition svars ir no 1625 līdz 1650 kg.

Jaunā ar manuālo piedziņu aprīkotā G82 M4 ar aizmugurējo piedziņu svēršanas svars ir 1 674 kg (3 690 lbs). M4 Competition ar pilnpiedziņu un tikai automātisko piedziņu sver 1 725 kg (3 803 mārciņas). BMW nav minējis, kuru M4 Coupe izmantoja salīdzinājumam, tāpēc tas ir galvenais faktors, lai aplēstu G87 M2 svaru.

2023 bmw m2 prototype review 16 830x553

Tomēr viens ir gandrīz skaidrs: ar daudzām sastāvdaļām, kas pārmantotas no M4, piemēram, S58 dzinēju, dzesēšanas sistēmu, izplūdes sistēmu, bremzēm, jaunais 2023. gada BMW M2, visticamāk, būs smagāks nekā M240i Coupe ar aizmugures piedziņu. Papildu svaru kompensē jaudas pieaugums – M-lite M240i ir 382 zirgspēki, bet G87 M2 būs ap 450 ZS.

Neatkarīgi no tā, cik “karsts” šis temats ir BMW kopienai, mārketinga komanda Minhenē, visticamāk, neizpaudīs svara rādītāju pirms komunikācijas sākuma 2023. gada oktobrī. Tāpēc mums būs jābūt pacietīgiem vai vienkārši jāturpina uzminēt.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru