BMW M vadītājs apņemas saglabāt manuālo pārnesumkārbu

Sakiet, ko vēlaties par dažiem BMW jaunākajiem lēmumiem, bet dažas lietas tomēr ir pareizas. Viena no tām ir M nodaļas spītība saglabāt manuālo pārnesumkārbu arī digitālajā laikmetā. Lai gan AMG C63 un Audi RS4 Avant tiek pārdoti tikai ar automātisko pārnesumkārbu, M3 (un M4) joprojām var iegādāties ar sajūga pedāli.

Pirms oficiālās debijas, kas gaidāma oktobrī, arī M2 G87 būs trīs pedāļi, un to pašu varam teikt arī par mūsdienīgo 3.0 CSL, kas ieradīsies līdz gada beigām. Entuziasti būs priecīgi dzirdēt, ka 6MT nekur nepazudīs, jo M vadītājs Franks van Mīls sola saglabāt manuālo pārnesumkārbu arī tuvākajā nākotnē. Sarunā ar Autocar Gudvudas Ātruma festivālā, kur M3 Touring piedzīvoja savu publisko debiju, vadītājs paskaidroja, kāpēc tika pieņemts šāds lēmums.

2023 bmw m2 prototype review 110 830x553

Aptuveni puse M2 F87 pircēju pasūtīja automašīnu ar trim pedāļiem, kas pamudināja BMW saglabāt “uztaisi pats” pārnesumkārbu tās gaidāmajam pēctecim. Frenks van Mīls atzīst, ka manuālā pārnesumkārba padara automobili lēnāku un slānāku salīdzinājumā ar automātisko, taču lielais atsaucības rādītājs attaisno tās pastāvēšanu. Viņš turpināja, ka Amerikas Savienoto Valstu klienti visbiežāk izvēlas manuālo, kas ir loģiski, jo arī Ziemeļamerikā ir liels pieprasījums pēc Porsche ar trim pedāļiem.

Kā jūs, iespējams, atceraties, BMW, izmantojot savu M nodaļu, ir apņēmies arī saglabāt rindu sešcilindru un V8 motorus pārdošanā vismaz līdz desmitgades beigām. Tomēr, lai to panāktu, ir nepieciešama zināma elektrifikācijas deva, lai ievērotu stingrākus emisiju noteikumus. Līdz ar to M2 G87 būs pēdējais M automobilis, kas nav hibrīdautomobilis.

Avots: Autocar

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru