Ir izskanējušas baumas, ka nākamās paaudzes BMW M2 būs pieejams ar papildu xDrive pilnpiedziņas sistēmu, līdzīgi kā M2 un M4. Godīgi sakot, tam ir sava veida jēga, jo M240i jau ir aprīkots ar xDrive, tātad šī tehnoloģija darbojas kopā ar šasiju un transmisiju. Turklāt šķiet, ka BMW M tagad daudz biežāk izmanto xDrive pilnpiedziņu, jo tā ir M3, M4, M5 un M8 modeļos. Tomēr saskaņā ar mūsu avotiem BMW, nākamās paaudzes M2 būs tikai aizmugures piedziņa.
Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas G87 BMW M2 netiks piedāvāts ar xDrive kā papildaprīkojumu vairāku iemeslu dēļ. Pirmais no tiem ir svars. Jaunā 2. sērija jau tā ir smagāka, nekā šāda izmēra automašīnai vajadzētu būt, tāpēc BMW M nevēlējās automašīnai pievienot vēl vairāk svara. Īpaši tad, ja M2 ir paredzēts kā pūrisma cienīgs M automobilis. Kā mēs redzējām M4 gadījumā, xDrive var pievienot diezgan daudz kilogramu, tāpēc M nodaļa šos kilogramus labāk ietaupītu uz M2.
Render by instagram.com/germanysfinest43
Otrais iemesls ir tāds, ka BMW M nevēlas, lai M2 pārņemtu M4 pārdošanas apjomu, un otrādi. Ja BMW M2 tiktu piedāvāts ar xDrive, tas varētu būt pārāk līdzīgs BMW M4 xDrive, kas tādā vai citādā gadījumā izraisītu pārdošanas kanibalizāciju. BMW M nepārprotami vēlas, lai M2 būtu savs.
Visbeidzot, BMW vēlas, lai nākamās paaudzes BMW M2 būtu īsts autovadītāja automobilis bez visu riteņu piedziņas sloga. Jāatzīst, ka xDrive brīnumus dara M3 un M4, un, ja tā būtu mana nauda, tā būtu nepieciešamība. Tomēr mazajam M2 ar īsu garenbāzi xDrive tikai pievienotu nevajadzīgu, nevēlamu sarežģītību. Tas arī padarītu to pārāk drošu, jo M2 ir paredzēts būt mazliet dzēlīgam, mazliet ar astes daļu, tāda ir automobiļa būtība.
Lai gan uz papīra tas šķiet loģiski, ka G87 BMW M2 būs pieejams ar papildu xDrive sistēmu, mūsu avoti mums apgalvo, ka tas nenotiks.