1:11.8 Hokenheimā ar G-Power BMW M3 GTS ar 635 ZS

G-Power attaisno savu reputāciju kā tūninga uzņēmums ar iespaidīgākajiem jaudas uzlabojumiem. Pēc rekordu laušanas ar vairākiem M3, M5 vai M6 modeļiem vācu tūninga uzņēmums jaunā līmenī paceļ ierobežoto un īpašo BMW M3 GTS. Janvārī uzņēmums paziņoja, ka tas M3 GTS piešķirs vairāk nekā 600 zirgspēku un ka jaudas uzlabošana paplašināsies līdz 720 zirgspēkiem.

Starpposmā G-Power piešķīra GTS 635 zirgspēkus un aizveda to uz slaveno Hokenheimas sacīkšu trasi. Neveicot nekādas izmaiņas šasijā, G-Power M3 GTS uzrādīja 1:11,8 minūtes ilgu laiku trasē, kas ir ievērojami ātrāk, salīdzinot ar standarta 450 ZS M3 GTS (1:12,5 minūtes).

No 0 līdz 62 jūdžu stundai uzpumpētais M3 GTS ar laiku no 0 līdz 62 jūdžu stundai paātrinās par 4,2 sekundēm, bet līdz 124 jūdžu stundai (200 km/h) – par 11,9 sekundēm. G-POWER SK II “Sporty Drive” kompresora sistēma maksā papildus 27 969 eiro.

Lai uzzinātu vairāk par G-Power BMW M3 GTS, skatiet zemāk pievienoto paziņojumu presei.

BMW G Power M3 GTS SKII Sporty Drive 04 655x436
Klubu sporta pasākumi kļūst arvien populārāki visā pasaulē. Šajos pasākumos tradicionāli dominē Porsche automobiļi. Tad 2009. gadā BMW nolēma vairs neignorēt plašās klientu prasības pēc bāzes automobiļa izmantošanai klubu sporta sacensībās un prezentēja Project M3 GTS. Ierobežotas sērijas 150 vienību piegāde bija paredzēta 2010. gada sākumā. Tomēr pirmie automobiļi nonāca klientu rokās tikai 2010. gada beigās, un 3 no tiem uzreiz nonāca G-POWER darbnīcās.

Lai gan BMW M3 GTS atšķiras no bāzes M3 praktiski visos autosportam būtiskajos parametros – regulējami aerodinamiskie virsbūves elementi priekšpusē un aizmugurē, par 100 kg mazāks svars, modificēta balstiekārta un bremžu iestatījumi -, jaudas pieaugums par 30 ZS līdz 450 ZS izrādījās nedaudz rezervēts. Īpaši, ja ņem vērā, ka Porsche 911 GT3 RS ar tādu pašu jaudu ir jāpārvieto tikai 1370 kg (DIN). Salīdzinājumā ar to BMW M3 GTS 1530 kg (DIN) šķiet gandrīz vāji.

BMW G Power M3 GTS SKII Sporty Drive 08 655x436

Par laimi visiem ambiciozajiem kluba sporta braucējiem, G-POWER spēj novērst šo trūkumu. Pateicoties mūsu vairāk nekā 25 gadu pieredzei BMW sektorā, mēs joprojām esam pasaules numur viens, kad runa ir par kompresoru sistēmām BMW automobiļiem kopumā un M modeļiem jo īpaši.

Speciāli BMW M3 GTS pielāgotā slavenās un pasaulē pārbaudītās G-POWER M3 “Sporty Drive” kompresora sistēmas versija palielina standarta jaudu no 450 ZS līdz 635 ZS un 630 Nm griezes momentu. M GmbH izstrādātais augstjaudas V8 spēka agregāts ar par 10 % lielāku darba tilpumu – 4,4 l – ir pierādījis sevi kā ideālu sākumpunktu G-POWER praktizētajai piespiedu uzplūdes tehnoloģijai ar ASA kompresoriem. Tie tiek izmantoti ne tikai ALPINA B5S, B6S un B7S modeļos, bet arī ALPINA B6 GT3. ALPINA darba sacīkšu automašīnā ASA kompresors jau ir sniedzis iespaidīgus pierādījumus savai uzticamībai un kvalitātei 3500 km garajā “Zaļā elles” distancē – Nirburgringas 24 stundu sacīkstēs. Ekskluzīva oriģināliekārtu ražotāju kvalitātes komponentu izmantošana ir G-POWER filozofijas pamatelements un G-POWER produktu ārkārtīgi augstās kvalitātes, uzticamības un izturības pamats.

Izplūdes gāzu pusē G-POWER vieglā, pilnībā titāna izplūdes sistēma nodrošina nepieciešamo izplūdes pretspiediena samazinājumu. Izplūdes sistēma, kas izstrādāta īpaši SK II kompresora sistēmas prasībām, ir aprīkota ar 100 cpsi metāla katalizatoriem. Motora vadības bloka programmatūru, kas kontrolē V8 iestatījumus, arī izstrādāja G-POWER BMW M3 GTS. Protams, G-POWER M3 M3 kompresora sistēmas aparatūrai ir sava svara samazināšanas programma – ja ir vēlēšanās, lielo G-POWER pneimoboksni var pasūtīt no viegla oglekļa šķiedras.

Kombinācijā ar G-POWER SK II “Sporty Drive” kompresora sistēmu šāds augstspiediena V8 ir vienkārši satriecošs. G-POWER izstrādātā “Sporty Drive” tehnoloģija, kas paredzēta G-POWER kompresoru sistēmām, saglabā M spēka agregāta unikālās veiktspējas īpašības. Salīdzinot ar sērijveida versiju, G-POWER kompresora sistēmas pievienošana nodrošina vēl labāku reakciju pat uz mazāko gāzes pedāļa kustību, kā arī absolūti nekādus ierobežojumus agresīvai augstai apgriezienu uzņemšanai pilnā slodzē un progresīvai jaudas padevei līdz pat apgriezienu ierobežotājam. Papildus šīm iezīmēm G-POWER kompresora sistēma palielina V8 dzinēja jaudu, kā arī ievērojami palielina griezes momentu vidējā diapazonā. Īpaši paātrinoties, izbraucot no lēniem līkumiem, šī “Sporty Drive” tehnoloģijas iezīme liks G-POWER M3 GTS konkurentiem skatīties izmisumā.

Arī veiktspējas rādītāji ir izstrādāti tā, lai radītu bailes konkurentu sirdīs. G-POWER M3 GTS ar 635 ZS standarta sprinta distances no 0-100 km/h un no 0-200 km/h veic 4,2 s un 11,9 s. Maksimālais ātrums ir 323 km/h. Šos rādītājus ir fiksējis vācu autobiogrāfiskais žurnāls “sport auto”, veicot jaunāko G-POWER M3 GTS testu, kas tiks publicēts piektdien, 20. maijā.

BMW M3 GTS sērijveida balstiekārtas un riteņu papildu modifikācijas netika veiktas, jo standarta M-GmbH uzstādījumi jau garantē perfektu līdzsvaru un sacīkšu vadāmību. Tikai jaudas trūkums neļāva sasniegt ātrākus apļa laikus. Ar 635 ZS tagad ir uzsāktas apļa laika rekordu medības, ko “sporta auto” pierādīja ar jaunu ātrāko apli BMW M3 Hokenheimas trasē. G-POWER M3 GTS, kas aprīkots ar MICHELIN standarta ielas riepām, apļa veikšanai vajadzēja tikai 1.11,8 min.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru