2021 BMW G80 M3 apskats no BMW klienta

Lūk, šeit tas ir. Pēc neskaitāmām debatēm pilnīgi jaunais BMW G80 M3 ir šeit. Vai tas ir labāks par F80? Vai tas vispār ir M3? Vai jūs to vēlaties? To uzzināsim no Mika D’Ambrosio, ilggadēja BMW klienta un profesionāla fotogrāfa.

REKLĀMA

KAM NEVAJADZĒTU BŪT SVARĪGAM: DEGUNS

Dodieties un apskatiet automašīnu klātienē. Apskatiet to visu. Man tas patīk – nav nekādas kļūdas, ka šī auto mērķis ir uzspļaut pakaļgalu. Es nevaru jums pateikt, kādai jābūt jūsu automobiļu gaumei, taču M3 nekad nav bijuši skaisti automobiļi. Tikai funkcionāli. Atceraties, kad visi sauca E92 M3 par pārstrādātu Pontiac GTO, jo tas bija pārāk nīkulīgs?

KAS MAN NEPATĪK OGLEKĻA ŠĶIEDRAS ĶEBLĪŠU SĒDEKĻI

Parunāsim par oglekļa šķiedras sēdekļiem. Tie ir skaisti. Tajos var uzstādīt arī īstas piecu punktu sacīkšu četrpunktu drošības jostas. Centrālo spilvena spilvenu var noņemt, lai atklātu aizbīdni zem sēdekļa. Tie izskatās lieliski (vai es jau minēju?). Bet man tie nepatīk. Jā, patiešām.

Es esmu 6’1, ar 260 lb rāmi. Man ir 37 gadi, tie nav domāti man, un braukšana automašīnā dažas stundas man sagādāja krampjus. Apakšējā spilvena lielā gliemežvāka dēļ jums ir jāvirza pakaļa uz augšu un pāri tam, tāpēc iekāpšana nav viegla. Jūsu otrajai pusītei tās varētu nepatikt. Ja tas izklausās mazliet “vecpuišaini”, atvainojos, bet, ja vien neesat nopietns trases cilvēks, pirms pirkšanas pārliecinieties, ka esat tos izmēģinājis. Bāzes sēdekļi pēc formas ir līdzīgi F80 sēdekļiem, un tieši uz tiem es arī dodos. Cilvēkiem ar mazāku augumu tie varētu patikt.

SHADOWLINE APDARE

Vienīgā BMW G80 M3 īpašība, kas man nepatika, bija Shadowline apdare uz visa automobiļa apakšdaļas. Tā liek M3 izskatīties augstāks, nekā tas ir patiesībā, un izceļ aizņemtās virsmas stilu. Virsbūves krāsa šeit būtu labāka.

TAS IR TIK SPĒJĪGS…

Manuprāt, šī problēma sākās ar E90 M3. 400 zirgi ir daudz. 444 F80 noteikti bija vairāk, nekā nepieciešams. Tagad mēs esam šeit. Lai izmantotu šī automobiļa veiktspējas potenciālu, jums būtu nepieciešams atklāts ceļš, neviena policija un daudz prasmju. Tas nav īsti jautri, ja vien jums nav visu trīs.

Man patīk pašreizējais F90 M5, un tas joprojām ir visspējīgākais auto, kādu jebkad esmu vadījis. Šis G80 M3 ir ļoti līdzīgs šim M5. Tas ir tik gluds un izsmalcināts, taču tik spējīgs.

Taču, tāpat kā M5, tas kļūst aizvien smagāks. Salīdzinot F80 manuālo vadību ar G80, jaunais M3 ir gandrīz par 500 kg lielāks. Tas ir bez gaidāmās pilnpiedziņas. Patiesībā tas sver vairāk nekā BMW 540i sedans un tikai 80 kg mazāk nekā M8 Competition Coupe. Tas ir smags automobilis, tāpēc, ja domājat par tā vadīšanu, iesaku vispirms doties uz BMW M skolu un izmēģināt to uz malas.

KAS MAN PATĪK: BMW G80 M3 INTERJERS

Ja neskaita sēdvietas, interjers ir tik ļoti uzlabots salīdzinājumā ar F80. Neraugoties uz cenu, F80 M3 iekšpusē tā arī neatbrīvojās no 3. sērijas bāzes saknēm, un viss šķita lēts. Šeit tā nav. No G20 3. sērijas pārņemtais BMW G80 M3 ir aprīkots ar lielu skārienekrānu, lielu, ar ādu apvilktu stūri un skaistu oglekļa šķiedras apdari. Tas ir tik liels solis uz augšu salīdzinājumā ar iepriekšējiem M3, ka jums piedotu, ja jūs domātu, ka sēžat M5.

IZJĀDE

Runājot par M5, šis M3 brauc kā tāds. Ilgāka brauciena laikā pa aukstiem, sniega klātiem ceļiem pierādījās, cik komfortabls var būt M3. Izplūdes gāzu troksnis nav jūtams, ceļa troksnis ir pieklusināts, un pat lielas ceļa deformācijas nerada nekādas problēmas automobiļa balstiekārtas darbībai. Iestatot SPORT režīmu, automašīna kļuva stingrāka, taču ne neērta. Tā ir daudz labāka nekā F80, un tā bija labāka pat par manu F30 335i. Paturiet prātā, ka šis bija konkurentu modelis M3 ar 20 collu aizmugurējām vasaras riepām un aizmugurējo riteņu piedziņu.

Automašīnai šeit ir pieci punkti. E92 varēja vienu dienu doties uz trasi, pēc tam aizvest mājās un vakarā paņemt savu draugu. Šis G80 turpina šo tradīciju.Neglabājiet šo automašīnu vai saglabājiet to. Padariet to par savu ikdienas auto. Tā ir tik laba.

BMW G80 M3 IZPLŪDES SKAŅA

Pieņemsim, ka S54 un S65 dzinēju laiki ir pagājuši, un turbo dzinēji paliek. Turbokompresoru dzinējiem parasti ir raksturīga motora nots, kas varētu būt raksturīga automašīnai bez tiem. Ņemot to vērā, šim automobilim bija dziļa aukstā starta rūkoņa bez skaņas efekta “akmeņi veļas mašīnā”, ar kādu F80 ir pazīstams. Pieejams ar regulējamu izplūdes gāzu sistēmu, nospiežot to uz šosejas, automašīna bija diezgan klusa. Tikai ieslēdzot to SPORT režīmā kopā ar izplūdes gāzu, automašīna sāka rūkt vairāk.

Tāpat kā ikvienam M3, ja vēlaties pievērst tam uzmanību, tam būs nepieciešams pēcpārdošanas risinājums, taču no iepakojuma tas izklausās lieliski.

SPĒKS

Šis M3 ir ātrāks par jūsu M3. S58 ir vienmērīgs, ar jaudu visur. Interesanti atzīmēt, ka pat ziemas apstākļos gāzes pedāļa piespiešana nekad neizjauc riepas. Ar F80 vienmēr bija problēmas ar jaudas samazināšanu, taču pat ar aizmugures piedziņu Competition modelis bija daudz spējīgāks.

JŪS VARAT IEGŪT NŪJU, NEKO NEZAUDĒJOT

bmw g82 m4 interior 10 830x623

BMW liek jums izdarīt izvēli, kādu tas nekad iepriekš nav darījis. Izvēlieties “bāzes” M3, un jūs varat saņemt 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Konkurences modeļiem tiek piedāvāta tikai M5 8 pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Tas ir loģiski. Šovasar gaidāmajai pilnpiedziņas versijai ir nepieciešama automātiskā pārnesumkārba.

Rezultātā G80 M3 ar “tikai” 473 zirgspēkiem. Konkurence iegūst 503. Es apsolu, ka jums netrūks papildu jaudas, jo 473 jau tā ir vairāk, nekā jums nepieciešams. Ja esat neapmierināts, ka nesaņemat melnu “M3 Competition” emblēmu uz bagāžnieka, esmu pārliecināts, ka BMW jums tādu pārdos.

Ja vēlaties automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu, šis ir īstais brīdis, lai to iegādātos, jo nākamajam M3 var nebūt pat ICE, nemaz nerunājot par manuālo pārnesumkārbu.

NOBEIGUMA VĒRTĒJUMS

Ņemot vērā manas saiknes ar M3 kopienu, es šo ziņu uztveru nopietni. Atšķirībā no daudziem citiem sporta automobiļiem ar senu vēsturi M3 nekad nav bijis īpašas specifikācijas. Četru cilindru, 6 cilindru, V-8, turbo, ar pārnesumkārbu, DCT… saraksts ir ļoti garš. Līdz ar pilnpiedziņas pievienošanu M3 ir bijusi gandrīz katra iespējamā piedziņas konfigurācija.

Tāpēc vecās skolas M kredo par jaudīgiem dzinējiem un dinamisku aizmugures vadāmību es uztveru ar nelielu sāls graudu. Vai esat nesen braucis ar E36 M3? Tas ir neveikls, lēns un vecs. Mūsdienās pircēji vēlas tehnoloģijas, drošību, daudzpusību, degvielas patēriņu un jaudu. Šis G80 atbilst visām prasībām, bet pats galvenais – tas ir jautrs!

Vai meklējat nelielu, vecās skolas BMW? Izmēģiniet M2. M3 ir absolvējis skolu, jo klase, kurai tas pieder, ir izaugusi. E30 vairs netiek ražots. Es neiesaku jums pārdot savu veco M3 un iegādāties šo. Es SAKU, ka jums vajadzētu atbrīvot vietu savā garāžā. Es domāju, ka es to darīšu.

[Fotogrāfijas un stāsts: MachineWithSouls]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru