BMW i4 M50 pret M3 konkurentu – Car and Driver testēšana ar instrumentiem

Par aptuveni 70 000 ASV dolāru jūs varat iegādāties divus ļoti atšķirīgus un ļoti ātrus BMW sedanus – i4 M50 un M3 Competition. Abi automobiļi ir ārkārtīgi ātri un labi vadāmi, taču tie ir ļoti atšķirīgi, un tiem ir ļoti atšķirīgas stiprās un vājās puses. Kurš no tiem ir labāks? Izdevums Car and Driver nesen abiem automobiļiem veica virkni testu ar mērinstrumentiem, lai noskaidrotu, kurš no tiem ir veiktspējas ziņā labāks.

Sāksim ar specifikācijām. BMW M3 Competition izmanto tradicionālo konfigurāciju – 3,0 litru divkāršo turbopūtes motoru ar 503 ZS un 479 ZS griezes momentu. Šis motors ir savienots ar astoņu pakāpju ZF automātisko pārnesumkārbu, ar kuras palīdzību tas savu jaudu nosūta uz aizmugurējiem riteņiem. Savukārt BMW i4 M50 ir pilnībā elektrisks sedans ar diviem elektromotoriem, pa vienam pie katras ass, kas nodrošina visu riteņu piedziņu, un tā jauda ir 536 ZS un griezes moments 586 ZS. C&D pārbaudīja abus automobiļus dažādos veidos: 0-60, ceturtdaļjūdzes, slīdēšanas spilvena g-force testos un pat VIR (Virdžīnijas starptautiskā sacīkšu trase) lielās trases apļa laikā. Rezultāti ir interesanti.

bmw i4 m50 exterior 03 830x557

BMW i4 M50 ir ievērojami ātrāks līdz 60 mph. Tas šo sprintu veic 3,3 sekundēs, salīdzinot ar 3,5 sekundēm. Tomēr ceturtdaļjūdzes distancē M3 Competition uzvar tikai par sekundes desmitdaļu – 11,6 sekundes pret 11,7 sekundēm. Nav pārsteidzoši, ka BMW M3 Competition ir labāks arī līkumos, jo, pateicoties daudz mazākai masai, tam ir labāki slīdēšanas spilventiņu rādītāji un asāki refleksi.

Kura automašīna ir labākā? To ir grūti pateikt, jo tie abi ir paredzēti ļoti dažādiem mērķiem. Tomēr, ņemot vērā to cenu, klienti, protams, meklēs abus automobiļus. Tas būs atkarīgs tikai no tā, vai viņi dod priekšroku elektriskajam vai benzīna automobilim. Lai gan ir grūti apstrīdēt i4 M50 izdevīgo piedāvājumu, jo tas ir ātrāks nekā leģendārais M3, turklāt ir par vairāk nekā 7000 dolāru lētāks.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru