BMW M3 Touring atklāšana ir burtiski tepat aiz stūra. Šīs nedēļas sākumā BMW beidzot atklās savu pirmo sporta universāļa modeli M3. Un, kā jau tas pēdējā laikā mēdz notikt, automašīna jau ir noplūdusi. Pilnīga informācija vēl tiek atklāta, taču ir viena lieta, ko noplūdušie attēli varētu būt atklājuši: standarta jumts.
Protams, lēmums atteikties no oglekļa šķiedras jumta var būt tikai kosmētisks. Oglekļa šķiedras jumta iekļaušana prasītu arī dažas izmaiņas bagāžniekā un jumta spoilerī. Tāpat var pieņemt, ka oglekļa šķiedras jumta izmantošanas līmenis nebūs tik augsts kā M3 vai M4. M3 Touring vairāk brauks pa sabiedriskajiem ceļiem, nevis trasē, tāpēc svara ietaupījumam nav tik liela nozīme.
Tomēr BMW M3 Touring spēj turēt līdzi saviem brāļiem trasē. Saskaņā ar BMW M datiem G81 M3 Touring apļoja Zaļo elli 7:35,06 minūtēs. Salīdzinājumam, BMW M4 CSL trasi apbrauca 7 minūtēs un 20,207 sekundēs.
Noplūdušajos attēlos atklāts arī modelis: BMW M3 Touring Competition. “Competition” emblēma aizmugurē apstiprina to, ko mēs jau visu laiku esam teikuši – Mercedes-AMG C63 kombi konkurents tiks pārdots tikai karstākajā versijā, kurai līdzi ir automātiskā pārnesumkārba. M3 Touring, kas Amerikas Savienotajās Valstīs ir aizliegts auglis augsto homologācijas izmaksu dēļ, tiks piedāvāts tikai kā xDrive modelis.
BMW jau ir parādījis 2023. gada M3 Sedan ar iDrive 8, tāpēc ir tikai pamats domāt, ka M3 Touring saņems tādu pašu aprīkojumu. Kreisajā pusē ir pilnībā digitāls 12,3 collu instrumentu panelis, kam pievienojas lielāks 14,9 collu skārienekrāns. M3 Touring iekšpusē kā opcija būs pieejami arī oglekļa kausveida sēdekļi, savukārt oglekļa šķiedras elementi atgādina par tā sportisko raksturu.
M3 Touring pasaules pirmizrādi piedzīvos Gudvudas Ātruma festivālā – četru dienu pasākumā, kas sāksies 23. jūnijā un noslēgsies 26. jūnijā. Interesanti, ka M3 ar garo jumtu pievienosies pirmais M3 Touring MotoGP drošības automobilis.