Ja pajautāsiet BMW, jums droši vien atbildēs, ka Frozen Brooklyn Grey metāliskā krāsa ir vislabākā M4 CSL pieejamā krāsa. Galu galā, oficiālajos attēlos atkailinātais veiktspējas automobilis bija redzams tikai šajā tonī, un to pašu varam teikt par vieglo Ms, kas tika izstādīta šā gada Concorso d’Eleganza Villa d’Este un Gudvudas Ātruma festivālā. Tomēr tie 1000 cilvēku, kas iegādājas trešo CSL modeli, var iegūt automobili arī safīra melnā vai Alpu baltā krāsā.
Pirmo reizi M4 CSL pozē ģimenes portretā, lai demonstrētu pieejamo virsbūves apdari. Mēs to vēlētos melnā krāsā, bet katram sava. Abas alternatīvās krāsas – apvienojumā ar kontrastējošiem sarkaniem akcentiem – Vācijas konfiguratorā ir norādītas kā izvēles iespēja bez maksas. Neatkarīgi no tā, kuru izvēlaties, visi transportlīdzekļi tiek komplektēti ar 19 collu priekšējiem un 20 collu riteņu diskiem 827M dizainā ar melnu izskatu.
Ņemiet vērā, ka Safīra melnā ir metāliska krāsa, bet Alpu baltā ir vienkrāsaina. Redzamie oglekļa šķiedras laukumi, piemēram, iegriezumi motora pārsegā, ir M4 CSL raksturīga iezīme. Tā kā esam pie krāsu tēmas, ir vērts atzīmēt, ka automašīnas, kas konfigurētas ar papildu lāzera lukturiem, tiek izgaismotas dzeltenā, nevis baltā krāsā, tā atgādinot par pagājušo gadu sacīkšu automobiļiem.
Visiem trim automobiļiem ir vienota vēsturiskā Motorsport emblēma, lai atzīmētu M nodaļas 50 gadu jubileju. Interesanti, ka Vācijā tie maksā papildus 200 eiro, lai gan M4 CSL sākumcena ir 165 200 eiro. Runājot par negaidītām opcijām, par tonētiem aizmugurējiem logiem būs jāmaksā 430 eiro.
Tā kā ražošanas apjoms ir tik ierobežots, mēs nevaram nedomāt, vai lielākā daļa automobiļu savu mūžu pavadīs klimata kontrolētā garāžā. Noteikti būs daudz cilvēku, kas M4 CSL uzskatīs par investīciju, taču mēs ceram, ka redzēsim šo automobili tur, kur tam ir vieta, – uz atklāta ceļa.
[Foto: BMW M]