BMW M4 CSL riteņu dizains atklāts jaunākajā tīzeru fotoattēlā

Izrādās, ka M4 CSL prototipi, kurus mēs pēdējā laikā redzam, ir aprīkoti ar sērijveida riteņiem. BMW publicētajā tīzerī uzmanības centrā ir Coupe Sport Lightweight spīdīgi melnie sakausējumi. Atliek noskaidrot, vai riteņi ir daļa no drastiskās diētas, ko automobilis ir izgājis, lai iegūtu CSL emblēmu. Jebkurā gadījumā dizains būs ekskluzīvs īpašajam izdevumam, un mēs ne vienmēr sagaidām izmēru palielinājumu salīdzinājumā ar parastā M4 20 collu aizmugurējo un 19 collu priekšējo komplektu.

M zīmola ritenim būs vēsturiskais BMW Motorsport apaļais aplis kā visiem M un M Sport automobiļiem, kas ražoti šogad, kad veiktspējas nodaļa atzīmēs 50 gadu jubileju.th jubileja. Aiz melnajiem riteņiem, visticamāk, slēpjas lielākas bremzes, kas atbilst ļoti ticamajam S58 jaudas palielinājumam. Tiek uzskatīts, ka 3,0 litru motors ar divām turbīnām tiks pietuvināts 550 ZS robežai.

Loģika liek domāt, ka BMW M ir izvēlējies oglekļa keramikas bremzes, jo tās ir vieglākas par tradicionālajām bremzēm. Kā atklāts iepriekšējā tīzerī, riteņi būs apvilkti ar Michelin Pilot Sport Cup 2 Rs, kas tiek uzskatītas par vienām no labākajām ielas riepām, ko var iegādāties par naudu. M Performance katalogā šos riteņus nemeklējiet, jo tos nevar pasūtīt standarta M4.

Dzinēja jauda tiks novadīta tikai uz aizmugurējiem riteņiem, jo BMW M4 CSL netiek piedāvāta xDrive konfigurācija. Tāpat arī netiks uzstādīta manuālā pārnesumkārba, taču tas nav pārsteidzoši, jo arī Competition ir tikai ar automātisko pārnesumkārbu. Trešais CSL būs reti sastopams modelis, un tiek uzskatīts, ka tā ražošana visā pasaulē būs ierobežota līdz 1000 vienībām.

CSL ir pirmais no vismaz trim īpašajiem M4 modeļiem, pie kuriem strādā BMW. Līdz gada beigām 3.0 CSL atdzimšana apvienos M4 CSL ar 2015. gada Hommage koncepta retro stilu, lai radītu 600 zirgspēku mašīnu, kas, domājams, maksās vairāk nekā 700 000 eiro. Vēlāk, 2023. gadā, M4 CS aizpildīs plaisu starp Competition un CSL.

Avots: BMW M / Instagram

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru