BMW M4 CSL tiek prezentēts Villa d’Este izstādē

BMW M turpina zīmola 50 gadu jubilejas svinības ar pasaules mēroga debiju Komo ezera krastā. Pilnīgi jaunais un vēsturē pirmais BMW M4 CSL šovakar sajūsmināja skatītājus ar savu agresīvo virsbūves stilu un drosmīgo izskatu. Frozen Brooklyn Grey ir satriecoša M4 CSL krāsas izvēle, un reālajā dzīvē tā noteikti nepievils.

Kā jau varēja gaidīt, G82 M4 CSL šovakar pulcēja lielu pūli, un BMW apgalvo, ka lielākajā daļā tirgu šis automobilis jau ir izpārdots. Vācijā BMW M4 CSL cena bija noteikta 165 000 eiro. Amerikas Savienotajās Valstīs pamatcena ir 139 900 ASV dolāru plus 995 ASV dolāri par galamērķi. BMW saražos tikai 1000 M4 CSL, lai gan vēl nav paziņots, kā tiks piešķirts konkrēts modelis. Ražošana sāksies jūlijā.

bmw m4 csl live photos 23 830x553

BMW M4 CSL ir balstīts uz pašreizējo BMW M4 Competition. Tomēr tas ir veidots ļoti līdzīgi kā tā priekšgājējs – ar ekstrēmu un sportisku dizainu. Lai panāktu M4 CSL kaujas formu, BMW M aizņēmās pārsteidzoši daudz tehnoloģiju un zinātības no M4 GT3 sacīkšu automobiļa.

Labāk izskatās nieru režģis

bmw m4 csl live photos 35 830x553

Ledvīnveida režģis noteikti izskatās labāk nekā parastajam M3/M4 Competition ar jaunu ieliktņa dizainu, kurā ir daudz vairāk negatīvās telpas nekā iepriekš. Priekšējo pārsegu rotā divas lielas melnas svītras, kas rotātas ar sarkanu apdari, un sarkanā apdare turpinās uz jumta. No priekšējā bampera izstiepjas liels priekšējais spliteris, bagāžniekā iebūvēts liels pīles spoileris un dzeltenie lukturi – tas viss pierāda, ka CSL nav parasts M4.

Vieglāks par M4 konkurentiem

Protams, BMW M ieviesa M4 diētu. Vieglie oglekļa šķiedras ķeblīšu sēdekļi samazināja konkurenta pašmasu par 24 kg. Vēl 21 kg tika ietaupīts, atceļot aizmugurējos sēdekļus un aizmugurējās drošības jostas. Īpaši vieglas oglekļa keramikas bremzes, vieglāki riteņi, jaunas atsperes un jaunas balstiekārtas kopā ļāva samazināt svaru vēl par 21 kg.

BMW samazināja svaru vēl par 15 kg, atsakoties no lielākās daļas M4 CSL skaņas izolācijas un daļu no tās nomainot uz vieglāku versiju. Oglekļa šķiedras eksterjera elementi samazināja svaru par 11 kg, bet vēl četri kg tika zaudēti, pārejot uz titāna izpūtēja trokšņu slāpētājiem. Visbeidzot, vēl četri kilogrami tika ietaupīti, izmantojot vieglākas detaļas visā automašīnā, piemēram, oglekļa šķiedras motora pārsegu, dažādus nieru režģus, aizmugurējos lukturus, grīdas paklājiņus un automātisko klimata kontroli. Tiem, kas seko līdzi skaitīšanai, tas ir 100 kg svara samazinājums, samazinot M4 CSL pilnu masu līdz 1625 kg.

Lai gan mārketinga un preses fotoattēli vienmēr ir apsveicami, vislabāk ir gūt priekšstatu par automobili no pirmavota. Tāpēc mēs esam izveidojuši zemāk redzamo foto galeriju:

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru