BMW M4 CSL tīzeris rāda oglekļa šķiedras sānu svārkus ar sarkanu logotipu

Kopš pēdējā M4 CSL tīzerīša ir pagājušas 24 stundas, tāpēc jūs zināt, ko tas nozīmē – vēl viens. BMW M turpina aizpildīt trūkstošās Coupe Sport Lightweight puzles daļas, parādot ilgi gaidītā īpašā izdevuma dizaina detaļas. Jaunākajā priekšskatījumā galvenā uzmanība pievērsta vieglajai konstrukcijai, parādot sānu svārkus, kas pilnībā izgatavoti no oglekļa šķiedras.

Mēs esam pieraduši, ka sarkanie akcenti kalpo kā kontrasta efekts, un šis jaunākais tīzeris nav izņēmums. Melni uzraksti “M4 CSL” uz sarkana fona norāda, ka šis automobilis ir augstāks līmenis nekā konkursa versija. Reālajā dzīvē mēs šo uzlīmi daudz neredzēsim, jo klīst baumas, ka BMW ierobežos ražošanu tikai līdz aptuveni 1000 automobiļiem. Tas padarīs to vēl ekskluzīvāku nekā M3 E46 CSL, no kura tika saražotas 1383 vienības. Tomēr 3.0 CSL joprojām ir ekskluzivitātes karalis, jo ir samontēti tikai 167 eksemplāri.

Lai gan mēs esam redzējuši pietiekami daudz sīkāku informāciju, BMW joprojām ir atturīgs attiecībā uz informāciju par trešo CSL modeli. No iepriekšējiem paziņojumiem mēs zinām, ka svara samazinājums varētu sasniegt 100 kilogramus (220 mārciņas), kas daļēji panākts, atbrīvojoties no aizmugurējām durvīm. Diētu ir palīdzējusi samazināt arī aizmugurējo riteņu piedziņas izkārtojums, kurā papildus šiem kuplajiem sānu svārkiem vajadzētu būt arī bagātīgam oglekļa šķiedras daudzumam.

Kamēr M4 Competition S58 ir uzstādīts ar 503 zirgspēkiem, M inženieri, domājams, palielinās 3,0 litru 3,0 litru motora ar divām turbīnām par aptuveni 10%. Ja ar to nepietiks, tiek uzskatīts, ka līdz 2022. gada beigām debitēs 600 ZS 3.0 CSL kā M4 CSL, kas veidots pēc 2015. gada konceptauto 3.0 CSL Hommage. Pievienojiet M2, M3 Touring un XM, kas visi gaidāmi 2022. gadā, un jūs sāksiet saprast, ka šis būs visu laiku aizņemtākais gads M nodaļai, gadā, kad tā svinēs savu pastāvēšanas pusgadsimtu.

Tikmēr M4 CSL piektdien, 20. maijā, beidzot pārkāps segumu.

Avots: BMW M / Instagram

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru