BMW Tokyo Pitstop filma parāda saikni starp sacīkšu un autošosejas automašīnām

Spēcīgā saikne starp BMW Motorsport sacīkšu automašīnām un M nodaļas uz ielas legalizētajiem veiktspējas modeļiem ir kas vairāk nekā tikai mārketinga frāze, lai pārdotu transportlīdzekļus. Lai gan M1 ar vidējā izmēra dzinēju tika laists klajā tikai 1978. gadā, sacīkšu filiāle darbojas jau kopš 1972. gada. Tas, kas šodien pazīstams kā BMW M GmbH, sākotnēji bija BMW Motorsport GmbH, sākotnējais uzņēmums, kas 70. gadu sākumā mums piedāvāja 3.0 CSL homologācijas speciālo modeli.

50 gadus vēlāk saikne starp autosporta aktivitātēm un autotransporta mašīnām ir tikpat spēcīga kā jebkad agrāk. M4 GT3 izmanto tādu pašu S58 dzinēju kā M4 / M4 Competition, ko var iegādāties pie dīlera. Lai parādītu, kā apvienojas sacīkšu un autošosejas automobiļi, BMW Japāna ir pasūtījusi jaunu reklāmas īsfilmu “Tokyo Pitstop”.

bmw m4 gt3 50 years livery 01 830x526

Tajā redzams, kā sacīkšu komandas mehāniķi, sagatavojušies un brauc ar metro, lai dotos uz darbu, kur “darbs” nozīmē M4 GT3 riteņu maiņu. Sacīkšu automašīna atrodas vienā stāvvietā ar M4, kas aprīkots ar M Performance detaļām, tostarp priekšējiem kanāliem un aizmugurējo spārnu. Kamēr mehāniķi steidzas uz savu darba vietu, lai veiktu riteņu nomaiņu, sacīkšu automobiļa īpašnieks aizbrauc ar savu Competition modeli, kas aprīkots ar papildu centrāli uzstādītu izplūdes gāzu sistēmu.

Jāatzīmē, ka attiecīgais M4 GT3 pieder BMW Team Studie, kas ir ilggadēja klientu komanda Japānā, kur tā piedalās Super GT sērijā. M6 GT3 aizstājējs maksā 415 000 eiro, un tajā izmantots iekšējais sešdzinējs, kas salīdzinājumā ar vecā automobiļa lielāko V8 ir samazinājis svaru par 40 kilogramiem, vienlaikus uzlabojot svara sadalījumu.

GT3 modelis ir tikai viens no vairākiem Autosporta nodaļas piedāvātajiem automobiļiem, kas ir novietots virs M2 CS Racing un gaidāmā M4 GT4, bet zemāks par ļoti gaidīto Le Mans Daytona hibrīda (LMDh) prototipu.

M4, ar kuru var braukt pa koplietošanas ceļiem, kļūs vēl tuvāks savam autosporta radiniekam, 20. maijā atklājot CSL. Tas būs atkailināta mašīna ar divām sēdvietām, lielāku jaudu un uzlabotu aerodinamiku salīdzinājumā ar Competition versiju.

Avots: BMW Japāna / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru