Kuru no tiem saglabāt: G82 M4 tiekas ar F82 M4 un E92 M3

M puristi norāda, ka M3 sāka savu dzīvi kā kupeja, nevis kā sedans. Tātad, E36, E90, F80 un G80 draugi, šis raksts nav par jums. Tas ir par to, kas ir kļuvis par BMW G82 M4 Coupe. Katrs M3 ir bijis pieejams kā kupeja, bet būsim godīgi. Lai iekļūtu šajā šovā ( vairāk fotoattēlu varat aplūkot šeit), jums bija jābūt vismaz 400 zirgspēkiem, iDrive un izmēriem, kas rodas, pievienojot daudz gaisa spilvenu un sensoru. Esmu tos visus daudz braucis, un esmu šeit, lai pastāstītu, kurš no tiem ir labākais. Padoms: tā nosaukumā ir burts M.

BMW E92 M3 kupeja

FOR: Izplūdes gāzu skaņa, kā 1000 eņģeļu vienbalsīgi dzied vienā balsī, vislabākā sajūta pie stūres, vēl aizvien pievilcīgs, vēl aizvien spējīgs.

PRET: Vecā, novecojušā iDrive sistēma, kas ir mazliet pavirša, salīdzinot ar modernākajiem M4, padara degvielas uzpildes stacijas darbinieku par jūsu labāko draugu.

Ir dažas lietas, kas mums būtu jāizskaidro – šī automašīna skan vislabāk. Tas, iespējams, vienmēr tā arī skanēs, un, neskaitot E60 M5 V10 (uz kura bāzes šis ir V8), tas varētu būt visskaļāk skanošais BMW, kāds jebkad radīts. Tas ir arī visnepieradinātākais no šīs grupas, un tas ir vai nu labi, vai slikti – atkarībā no tā, kā jums patīk M3. Šis konkrētais modelis ir 2008. gada izlaiduma, tāpēc tam ir pirms LCI izgatavoti aizmugurējie lukturi un oriģinālā iDrive vadības poga un grafika. Es arī nekad nedomāju, ka šis automobilis varētu izskatīties mazs, taču blakus G82 tas tā ir.

Visi trīs šie automobiļi ir pakļāvīgi, braucot ar mazu ātrumu, taču E92 visvairāk cieš no divējādas personības. Jūs varat baudīt vai nu ļoti normālu 3. sērijas automobili, vai arī braukt pa amerikāņu kalniņiem, ja uzdrošināsieties nospiest gāzes pedāli. Es gribētu jums teikt, ka ZCP Comp pakete pārveido automobili, bet tā nav. Mans ZCP sporta režīmā būtu mazliet stingrāks par šo bāzes auto, bet pārregulētais MDM režīms ir kaut kas tāds, ko jūs nekad nejutīsiet, ja vien jūsu vārds nerīmējas ar Lewis Lamilton.

Pārslēdzēja pārnesumi ir garāki nekā abos M4 modeļos, un sajūgs ir smagāks. Taču šim automobilim ir vislabākā stūrēšanas sajūta. Tas ir, pateicoties vienīgajai hidrauliskajai stūres iekārtai. Kad E92 iznāca pirmo reizi, daži sauca stūres vadību par neskaidru, taču, salīdzinot ar jaunākajiem BMW, tā nodrošina daudz lielāku atgriezenisko saiti caur stūri un ļauj daudz labāk sajust automobiļa robežas.

Pie stūres sēžat augsts. Sajūta ir tāda, it kā jūs atrastos uz sēdekļiem, nevis tajos. Šeit ir dažas BMW raksturīgās iezīmes. Augstie logi ir viegli pārredzami. Aizmugurējais sēdeklis ir plašs. Interjera kvalitāte ir labāka nekā F82, taču abi ievērojami atpaliek no jaunā M4. Ergonomika ir augstākajā līmenī. Jūs varat iekāpt jebkurā no šiem automobiļiem un dažu minūšu laikā justies komfortabli, braucot ar tiem ātri.

Diemžēl šie automobiļi nekļūst jaunāki, un tas cieš no lielākas virsbūves sānslīdes un šasijas, kas ne tuvu nav tik stingra kā jaunākajos piedāvājumos. G82 iznākšana šo automobili ir nobīdījusi “klasikas” statusā, un pāreja no viena modeļa uz otru ir kā pāreja no kosmosa transporta līdzekļa uz X-Wing lidmašīnu.

Gāzes patēriņš, iespējams, nav tas, par ko uztraucas entuziasti, taču, ja E92 degvielas tvertne ir tikai 16 galonu, E92 ir nepieciešams bieži uzpildīt degvielu, jo īpaši, ja jums patīk braukt ar apgriezieniem. Jaunākiem M4 ir garākas kājas. S65 šeit vienmēr būs zvaigzne, tāpēc iegādājieties to, ja jums patīk braukt, un esiet gatavi spiest automašīnu, lai gūtu maksimālu labumu no tās.

F82 BMW M4 Competition CoupeFOR: Elegants izskats, ātrs, joprojām aktuāls augstas veiktspējas automobilis, kas to visu dara labi.

PRET: Slikta interjera kvalitāte, vienmēr atgādinot, ka jūs esat par šo Motorsport dzīvi, nedzīvs stūres.

E92 un F82 automobiļu veiktspējas atšķirība ir daudz lielāka nekā F un G automobiļu veiktspējas atšķirība. Šis 2018. gada modelis Verde Mantis Green krāsā (Lambo krāsa) ir elegantākais no visiem trim modeļiem un, uzdrošinos teikt, arī visskaistākais. LCI priekšējie un aizmugurējie lukturi ir saglabājuši svaigu dizainu.

Šī automašīna vislabāk darbojas trasē. Tas ir skaļš, raibains un neapstrādāts. Izplūdes gāzu gāzu skaļums atskan katrā pārnesumā, bet, ja S65 ir Kenijs G, tad šis ir Metallica. Lieliski uz dažām stundām, bet vai jūs varētu ar tiem dzīvot katru dienu? Kā jau daudzkārt minēts, stūres mehānisms nenodrošina atgriezenisko saiti pat pie lielākiem ātrumiem.

Daudzas lietas darbojas. Šajā automašīnā vienmēr ir pieejams griezes moments, un tā ir ātra. Daudz vairāk nekā E92. DCT pārnesumkārba pārslēdzas asāk nekā jaunākajai automātiskajai pārnesumkārbai G82, un bremzes labi pretojas izbalēšanai trasē. Jums tas nav jāspiež kā vecākajam M3, bet, ja jūs to darīsiet, jūs viegli pārsniegsiet atļauto ātrumu.

Šis ir daudz stingrāks automobilis nekā E92, un tas ir labāks. Reakcija pagriezienos ir daudz asāka, un tas ir daudz atlētiskāks. Kamēr S65 bija jāpievērš uzmanība, lai pārliecinātos, ka apgriezienu skaitītājā esat pietiekami augstu, šim automobilim šādas vajadzības nav. S55 ir dārgakmens pats par sevi.

Man interjers šķiet daudz ērtāks nekā E92. Sēdekļi ir atbalstošāki, ergonomika nedaudz labāka. Arī stūres rata forma ir gan patīkamāka, gan vieglāk satverama. Taču materiāli nav tik labi. Jaunais G82 M4 šajā ziņā ir daudz labāks.

Lai gan šis ir bijis lielisks M automobilis, tikai laiks rādīs, vai tas tiek uzskatīts par vienu no labākajiem. Ja jūs neesat pieķēries savam, es saku, dodieties un izmēģiniet…

BMW G82 M4 Competition Coupe

FOR: Jauda, komforts, labākais no abām pasaulēm.

PRET: Tāpēc jums būs nepieciešams lidostas skrejceļš katram pirkumam.

Pirmais, ko pamanāt, ir tas, ka šis ir liels automobilis, un pie stūres sajūta ir liela. Savā sākotnējā pārskatā es minēju mini M5, tāpēc uzskatiet, ka šis ir mini M8. Tas apvieno labāko no iepriekšējām paaudzēm vienā automašīnā. Pats automobilis ir daudz izsmalcinātāks. Tā ir klusāka iekšpusē, ar pieklusinātām izplūdes gāzu notīm un riepu rūkoņu. Ja E92 bija nepieciešams grūdiens, lai justos kā M, un F82 M4 vienmēr jutās kā M, tad šis auto šo atšķirību labi sadala.

Es jums iztaupīšu runas par oglekļa šķiedras sēdekļiem – ja jums patīk, izmēģiniet tos paši. Bāzes sēdekļi ir ērti un izskatās lieliski, tie ir kā maisījums starp šiem oglekļa ķeburiem un F82 sēdekļiem.

Automāts ir bijis lielisks jebkurā BMW, pat manā 335i. Tas vienmēr ir atsaucīgs un dara to, ko jūs lūdzat TŪLĪT. Bet, salīdzinot ar DCT, ir gluduma slānis, kura iepriekš nebija. Tas ir gan labi, gan slikti, atkarībā no jūsu vēlmēm. Būs interesanti redzēt, kā mainīsies M4, kad M xDrive kļūs par opciju.

Ja jums šķiet, ka automašīna ir mīksta, jums vienmēr jāpievērš uzmanība šeit, jo vecākās Ms. Tā ir maldinoši ātra. Sajūta, ka tu to tur uz pavadas, ir tā, ka vismaz iesit gāzes pedāli un sasniedz warp ātrumu. Stūres vadības sajūta ir atgriezusies, salīdzinot ar F82, taču tā joprojām nav tik dzīva, kā man gribētos. Reakcija pagriezienā ir tūlītēja. Izvēlieties pagriezienu, vērsiet priekšgalu, un auto ir pielīmēts savā pozīcijā.

Pati šasija ir labākā. M3 piemīt zināma nopietnība. Braucot jūs jūtat, ka automašīna atrodas zem jums. G82 nav citāds. Ja vēlaties to izmantot, automašīna ir nepastarpināta, taču tajā var arī atpūsties. Es vienmēr esmu vēlējies katru dienu braukt ar savu veco 328 un izmantot pogu, kas to pārvērstu par manu E92. Šis G82 M4 šķiet, ka BMW to ir paveicis.

Tā kā neviena no manis vadītajām G automašīnām nav bijusi salauzta, es paturēšu galīgo spriedumu par veiktspējas daļu, līdz tuvākajos mēnešos varēsim salauzt savu G80.

Nobeiguma domas

Šeit nav nepareizas atbildes. Automašīna, jo īpaši M klases automobilis, ir emocionāls pirkums, un viens no tiem jūs uzrunās vairāk nekā citi. Es aicinu jūs sēsties automašīnā, ķerties pie stūres un pamēģināt!

Īpašs paldies Skotam ar E92 (@motion732), Nikolei ar F82 (@e30Nicole) un Circle BMW no Eatontown, NJ par svaigu G82 M4!

Stāsts, ko MachinesWithSouls

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru