M4 CSL ir visu laiku ātrākais BMW Nirburgringā – 7:20 apļa laiks

Baumas par to, ka M4 CSL uz Nirburgringas trases nobraucis rekordlielu apli, kas paredzēts ielas BMW, internetā klīst jau dažas nedēļas. Ar prieku varam apstiprināt, ka šīs ziņas bija patiesas, jo Coupe Sport Lightweight tagad ir ātrākais sērijveida modelis no jūsu iecienītā zīmola, kas apbraucis sarežģīto Nordschleife.

Ja runājam par 20,6 kilometrus garo trasi, kurā nav iekļauta īsā taisne pie T13 tribīnes, tā tika veikta 7 minūtēs un 15,677 sekundēs. BMW apgalvo, ka M4 CSL vajadzēja 7 minūtes un 20,207 sekundes, lai veiktu pilnu 20,8 kilometrus garo “Zaļā elles” konfigurāciju. Interesanti, ka laika aplis tika veikts laikā, kad sportiskais kupeja vēl tika testēts, lai veiktu visus nepieciešamos pēdējos uzlabojumus.

bmw m4 csl g82 16 830x623

Kāda ir M4 CSL pozīcija salīdzinājumā ar tā priekšgājēju M4 GTS? 2015. gada rudenī M inženieris Joergs Veidingers (Joerg Weidinger) nedaudz īsākā konfigurācijā slavenajā Vācijas sacīkšu trasē sasniedza 7 minūtes un 27,88 sekundes.

Sport Auto testa pilots Kristians Gebhards (Christian Gebhardt) gadu gaitā ir braucis ar dažādiem BMW automobiļiem “Ringā”:

  • M4 sacensības (7:28.5)
  • M5 CS (7:29.57)
  • ALPINA B3 (7:53.26)
  • M8 sacensības (7:32.79)
  • M5 konkurss (7:35.9)
  • M2 sacensības (7:52.36)
  • Z4 M40i (7:55.41)
  • M5 (7:38.92)

bmw m4 csl g82 01 830x623

Viņa priekšgājējs tajā pašā vācu žurnālā Sport Auto Horsts fon Zārma 2011. gadā pie M3 GTS Coupe stūres Nordschleife apbrauca 7:48 minūtēs. Atgriežoties pagātnē, viņš 2003. gadā ar ikonisko M3 CSL E46 veica apli 7:50.

Kas nāk pēc M4 CSL? Mūsdienu ekvivalents 3.0 CSL. Kā jau iepriekš ziņots, tas pārņems visu, kas ir lielisks CSL, un retro virsbūvē pievienos vairāk jaudas, lai atkārtotu 2015. gada konceptu Hommage. Esam dzirdējuši, ka tā jauda būs aptuveni 600 zirgspēku, kas tiks novirzīti uz aizmugurējiem riteņiem, izmantojot tikai manuālo pārnesumkārbu. Atgādinām, ka CSL ir tikai ar diviem pedāļiem.

Starp abiem modeļiem būs milzīga cenu atšķirība, jo 3.0 CSL, kā ziņots, maksās aptuveni 750 000 eiro, tādējādi M4 CSL par 165 000 eiro būs izdevīgs piedāvājums (labi, savā ziņā).

Avots: BMW

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru