Pirmajā tīzerī oficiāli apstiprināts BMW 3.0 CSL Coachbuilt Car

Tas, kas sākās kā savvaļas baumas, oficiāli ir noticis, jo BMW M vadītājs Frenks van Mīls ar pirmo maskēta automobiļa tīzeri apstiprina, ka ikoniskais 3.0 CSL patiešām atgriezīsies. Tas debitēs pirms gada beigām kā M nodaļas 50 gadu jubilejas kulminācija.th jubilejas svinības. 2022. gads jau ir bijis notikumiem bagāts, ņemot vērā, ka esam redzējuši M4 CSL un M3 Touring, taču bez jau zināmajiem modeļiem M2 un XM gaidāms vēl daudz kas.

Saskaņā ar mūsu uzticamiem avotiem 3.0 CSL modernais ekvivalents būs balstīts uz M4 CSL, taču ar dažām būtiskām izmaiņām. Vispirms, paredzams, ka tas zaudēs astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu par labu sešu pakāpju manuālajai pārnesumkārbai, vienlaikus saglabājot aizmugures riteņu piedziņas konfigurāciju. Tiek uzskatīts, ka BMW M prasmīgie cilvēki ir ieprogrammējuši rindu sešcilindru dzinēju ar jaudu ap 600 zirgspēkiem. Tas būtu par 50 zirgspēkiem vairāk nekā M4 CSL, kurā viss šis dzinējs sāk darboties 6250 apgriezienu minūtē.

290411072 559851209110948 304786569684988014 n 666x830

Par motora griezes momentu pagaidām nekas nav zināms, taču atgādinām, ka M4 CSL S58 ģenerē 650 Nm (479 ZS) no 2750 līdz 5950 apgriezieniem minūtē. Starp citu, tādu pašu griezes momenta daudzumu jūs saņemsiet arī mazākajā M4 Competition. Tomēr šie divi automobiļi tiek pārdoti tikai ar automātisko pārnesumkārbu, tāpēc būs interesanti redzēt, kādu trīs pārnesumkārbu BMW izmantos, lai tiktu galā ar tik lielu griezes momentu, ja šis skaitlis nemainīsies.

3.0 CSL ar manuālo vadību un tikai ar pilnpiedziņas piedziņu būs ar retro stila virsbūvi, iespējams, iedvesmojoties no 3.0 CSL un 3.0 CSL Hommage R konceptiem, kas radīti pirms dažiem gadiem. Krāsainais kamuflējums, ko izmantoja iepriekšējo gadu M automobiļi, labi slēpj dizainu, taču tas nevar noslēpt lielo spārnu un jumta spoileri.

Lai gan nieru režģis ir diezgan liels, tas ir mazāk polarizējošs salīdzinājumā ar citiem M4 modeļiem. Dubultās apaļās gaisa ieplūdes atveres ir acīmredzama atdarinājums oriģinālajam 3.0 CSL no 70. gadiem. Uzlīme “I like it rare” uz motora pārsega norāda uz automobiļa ražošanu ierobežotā daudzumā, savukārt uzraksts “6MT FTW” uz bagāžnieka vāka apliecina, ka automobilim būs “do-it-yourself” transmisija. Vēl viena uzlīme sola, ka automašīna būs “neprātīgi episka”.

Kā tas parasti notiek ar virsbūvju projektiem, ražošana būs ļoti ierobežota. Mēs esam dzirdējuši, ka tiks izgatavoti tikai 50 automobiļi, un neviens no tiem netiks ražots Amerikas Savienotajās Valstīs. Cik maksās 3.0 CSL? Iespējams, jūs vēlēsieties apsēsties, jo mēs dzirdam, ka tas maksās 750 000 eiro. Ja tas tā būs, tad tas viegli kļūs par visu laiku dārgāko jauno BMW.

Avots: Frank van Meel / Instagram

290440686 492866745973725 8846055275783511550 n 666x830

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru