Skaties, kā BMW M4 Competition sasniedz gandrīz 150 km/h ātrumu uz ceļa ar slīpām nogāzēm

Jūs, visticamāk, esat pieraduši redzēt, ka maksimālā ātruma mēģinājumi notiek neierobežotos autobāna posmos Vācijā, kur tas (joprojām) ir likumīgi. Tomēr šeit tas tā nav, jo mūsu spāņu kolēģi no Autopista ir aizveduši BMW M4 G82 uz slēgta/privāta ceļa, kas nav atklāts. Ne jau jebkuru M4, bet gan karstāko Competition versiju ar jaudīgāku iekšdedzes sešdzinēja konfigurāciju.

Tā kā veiktspējas kupeja, šķiet, nedaudz cīnās ar saķeri no līnijas pie spēcīga paātrinājuma, šķiet, ka tas ir modelis ar aizmugures riteņu piedziņu, nevis ar visu riteņu piedziņu xDrive. M4 Competition, kas nokrāsots pārsteidzošā ugunīgi oranžā krāsā, ir redzams, kā tas tiek izmēģināts ātrgaitas braucienā pa nogāztu ceļu. Saskaņā ar digitālā spidometra rādījumiem tas spēj sasniegt 239 km/h, t. i., nedaudz mazāk par 150 km/h.

Ierīcē iebūvētie kadri diezgan precīzi parāda, kā ir braukt ar ātrgaitas kupeju pa ne visai ideālu segumu, kur ceļa ārējā mala ir diezgan virs iekšējās malas. Nav skaidrs, vai braukšanas laikā bija ieslēgts aktīvās skaņas dizains, kas caur skaļruņiem mākslīgi sūknē motora troksni, taču S58 motors noteikti skanēja labi.

2022 bmw m3 m4 competition 36 830x553

Pēc jaunā gada mēs jau pakāpeniski pievēršamies nākamajam pikantajam atvasinājumam, lai gan M4 vēl ir salīdzinoši jauns. Galu galā pēdējais atjauninājums notika pagājušā gada maijā, kad M4 Competition kabriolets pirmo reizi vēsturē saņēma xDrive. 2022. gads ir M nodaļas 50th jubileja būs lieliska iespēja beidzot notīrīt putekļus no CSL emblēmas, lai iegādātos hardcore M4.

Tā pamatā būs šeit attēlotais automobilis – pilnpiedziņas Competition automāts -, taču ar vairāk nekā 100 kilogramu (220 mārciņu) mazāku svaru un, iespējams, par 10 % lielāku jaudu – aptuveni 550 ZS. Kamēr pašreizējie M4 modeļi ir pastāvīgs piedāvājums modeļu klāstā, CSL, domājams, tiks piedāvāts kā speciāls izdevums, kas būs ierobežots līdz 1000 eksemplāriem.

Tā kā CSL ar lielāku jaudu jāsver mazāk, pašsaprotami, ka CSL būs vēl ātrāks, piemēram, šajā ātruma testā. Protams, par atbilstošu cenu. Līdz ar to sagaidiet, ka par M4 Competition Coupe ar aizmugures piedziņu ASV būs jāmaksā daudz vairāk nekā 74 700 ASV dolāru, ko BMW prasa par M4 Competition Coupe ar aizmugures piedziņu. Vai tas varētu sasniegt sešciparu summu? Iespējams, ne pēc ražotāja noteiktās cenrāžas, bet dīleriem nebūs problēmu uzlikt uzcenojumu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru