SPIED: BMW M4 CSL interjers un riteņi pamanīti jaunās spiegu fotogrāfijās

Tiek izstrādāti divi Bimmers modeļi, kas līdzjutējiem rada neticamu sajūsmu: BMW M3 Touring un BMW M4 CSL. Pēdējais no šiem modeļiem būs stingrs, uz trasi orientēts sporta automobilis, kas radīts, lai izrādītu cieņu E46 M3 CSL, kas to padara par potenciāli aizraujošāku automobili. Par laimi, daži jauni spiegu fotoattēli var sniegt mums priekšstatu par jauno M4 CSL pirms tā izlaišanas. (Fotogrāfijas mums nepieder, bet tās var apskatīt šeit).

Šajos jaunajos spieguzņēmumu kadros skaidri redzams jaunā M4 CSL salons. Godīgi sakot, tas lielākoties izskatās tāds pats kā M4 Competition salons, taču ir pāris svarīgu izmaiņu, viena vairāk nekā otra.

Sāksim ar vismazāk svarīgo izmaiņu – stūres ratu. Tagad tas ir ietīts Alkantarā, un, iespējams, es esmu vienkārši traks, bet tas izskatās nedaudz plānāks nekā parasti. Svarīgākas pārmaiņas ir jaunā centrālā konsole, kurai tagad nav vāka, bet patiesībā šķiet, ka pie vadītāja elkoņa ir neliels nodalījums, kas liecina, ka BMW ir sadzirdējis ikviena entuziasta sūdzības par centrālās konsoles glabāšanas vietu trūkumu iepriekšējos CS modeļos.

BMW M4 CSL Spy Photos 3 of 3 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

Arī centrālais tunelis ir pilnībā izgatavots no oglekļa šķiedras, un aiz pārslēgšanas sviras ir neliels ādas roku balsts ar sarkanā krāsā iešūtu uzrakstu “CSL”. Runājot par pārslēgšanas sviru, šajos attēlos redzamajam M4 CSL ir automātiskā pārnesumkārba. Bija dzirdētas baumas par to, ka BMW nav pilnībā nogalinājis ideju par manuālo vadību CSL modelim, taču mēs zinājām, ka tas labākajā gadījumā ir tālu no iespējas. M4 CSL gandrīz noteikti būs tikai ar automātisko pārnesumkārbu. Šķiet, ka tas saņems arī tos pašus oglekļa šķiedras ķeburus, kādus atradīsiet M3 vai M4, tikai ar uzrakstu “CSL”. Un visa salona apdare ir no oglekļa šķiedras, jo, protams, tā ir.

Šajos fotoattēlos redzami arī jaunie riteņu diski, kas ir ļoti aizņemti un agresīvi, turklāt tajos izmantoti arī jaunie M 50. gadadienas logotipa centrālie vāciņi, kas ir jauks akcents. Šie 20 collu riteņu diski ir apauti ar 285/30/20 riepām aizmugurē un 275/35/19 riepām priekšā.

Kad BMW M4 CSL debitēs, tas, visticamāk, būs visstingrākais uz trasi orientētais BMW automobilis, kāds jebkad ir radīts. Mēs nevaram vien sagaidīt, lai redzētu, kā tas beidzot izskatīsies.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru