2022. gada BMW M5 konkurss apdzīvo autobānu, sasniedzot 193 km/h ātrumu

Ko darīt, ja garāžā nepietiek vietas gan ģimenes transportlīdzeklim, gan superauto? BMW risina šo pirmās pasaules problēmu ar M5. Tā būtībā joprojām ir grezna un praktiska 5. sērija, taču sportiskums tajā ir palielināts par vienu pakāpi. Īpaši tas attiecas uz šo Competition versiju, kas aprīkota ar M vadītāja paketi.

M5C, kas salīdzinājumā ar standarta modeli ir vēl par 17 ZS jaudīgāks un kopumā sasniedz 617 ZS, jaudas ziņā noteikti netrūkst. Ar maksimālo ātrumu 155 mph (250 km/h) parastais M5 joprojām ir pienācīgi ātrs, taču ierobežotāju var pavilkt līdz 190 mph (305 km/h). Tā tas bija gadījumā ar to, kurš pasūtīja šo LCI modeli, pirms AutoTopNL to aizveda uz Autobahn.

BMW M5 Competition test drive93 830x554

Vācijas šosejas posmā bez ātruma ierobežojumiem 2022 M5 Competition sasniedza 193 mph (310 km/h). Kā jūs visi zināt, mūsdienu spidometri parasti rāda lielāku ātrumu nekā patiesais ātrums. Patiesībā supersēdans iedarbināja elektronisko maksimālā ātruma ierobežotāju. Jā, pat norādītais augstākais 190 mph ātrums joprojām tiek elektroniski regulēts.

M5 Competition ir mierīgākais CS, taču joprojām ir neprātīgi ātrs

BMW M5 Competition test drive81 830x554

Protams, BMW atrada veidu, kā padarīt M5 Competition vēl ekstrēmāku, piedāvājot ierobežotas sērijas CS ar lielāku jaudu un mazāku svaru. CS ir domāts lielībām, jo pat bāzes M5 joprojām ir pietiekami ātrs un jaudīgs lielākajai daļai cilvēku. Ja tā padomā, F90 paaudze ir pēdējā šāda veida, jo nākamās paaudzes M5 būs hibrīddzinējs. Tas nenotiks vēl aptuveni divus gadus, bet elektrifikācija ir jautājums par to, kad, nevis vai.

Daži apgalvo, ka M5 ir vēl viena priekšrocība, ko ir vērts ņemt vērā, – tas ir stils. Tam vēl ir jāizaudzē lielāks nieru režģis, un mēs esam pārliecināti, ka daži dod priekšroku arī vecajam iDrive ekrāna uzstādījumam. Tas joprojām ir diezgan neuzkrītošs sedans, ko mēs visi esam iemācījušies novērtēt, padarot to, iespējams, par klasiskāko M izvēli.

Protams, degvielas cenas mūsdienās ir ļoti augstas, taču cilvēkam, kuram ir pietiekams budžets, lai iegādātos šādu automašīnu, ir vienalga, cik daudz maksā degvielas patēriņš šim jaudīgajam sedanam.

Avots: AutoTopNL / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru