AC Schnitzer tūnētais BMW M5 ar 720 zirgspēkiem uz autobāna

Šis ir lielisks laiks būt dzīvam un ar pietiekami dziļām kabatām, lai varētu atļauties BMW M5. Tas piedāvā tādu jaudu, kādu parasti redzam superauto, taču ar liela luksusa sedana komfortu, praktiskumu un izsmalcinātību. Tiem, kas vēlas vēl lielāku jaudu no ādas apvilktās raķetes, tūneri labprāt strādās ar tās S63 dzinēju. Piemēram, AC Schnitzer ir strādājis pie šī automobiļa 4,4 litru V8 ar divām turbīnām.

Šis M5 Competition ir labās puses piedziņas modelis, LCI versija, kas pārveidota tā, lai sasniegtu 720 ZS un 850 Nm griezes momentu. Tā kā jauda ir ievērojami palielinājusies, tagad tas spēj paātrināties no 0 līdz 62 mph (100 km/h) 2,9 sekundēs, kas, kā jau minēts iepriekš, būtībā ir superauto teritorija. Ātrs sedans tika aizvests uz neierobežotu autobāna posmu, lai patiešām izstaipītu kājas, autovadītājam nepārkāpjot nekādus likumus.

The New BMW M5 Competition UK 34 830x553

Lai arī kam pieder šis automobilis, tas nolēma saglabāt izsmalcinātību, nemodificējot pārveidoto M5C, lai visi zinātu, ka tā nav standarta versija. Tomēr pietiek tikai nospiest akseleratora pedāli, lai saprastu, ka šis automobilis ir krietni žiperīgāks par parasto M5, kas pats par sevi nav nekāds izcilnieks. Interesanti un diezgan pārsteidzoši, ka automobilim joprojām ir elektroniskais maksimālā ātruma ierobežotājs, tāpēc tas nevar braukt ātrāk par 190 mph (305 km/h).

Jā, digitālais spidometrs vienā brīdī rāda 193 mph (311 km/h), taču mēs visi zinām, ka mūsdienu automobiļu faktiskais ātrums parasti ir nedaudz mazāks nekā tas, ko rāda vadītāja displejs. Lai cik iespaidīgas būtu automobiļa spējas, pilnu tā potenciālu legāli var izmantot tikai trasē vai šajos atlikušajos Vācijas šosejas posmos, kur nav ātruma ierobežojumu. 99% braukšanas scenāriju 720 zirgspēku jauda ir vienkārši pārspīlēta.

Paturiet prātā, ka F90 ir pēdējais šāda veida modelis, ņemot vērā, ka jau ir apstiprināts, ka nākamās paaudzes M5 pāries uz plug-in V8 hibrīddzinēju. Tas, visticamāk, nodrošinās lielāku jaudu, taču pastāv iespēja, ka tas būs arī vēl smagāks nekā pašreizējais automobilis.

Avots: AutoTopNL / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru