Jūs noteikti esat dzirdējuši, kā es jau gadiem ilgi runāju par BMW individuālajām krāsām, un drīzumā tas nebeigsies. Es ļoti ticu foršām krāsām foršiem automobiļiem. Ja vēlaties iegādāties foršu, dārgu automašīnu, iegādājieties to foršā, dārgā krāsā. Dzīve ir pārāk īsa, lai pirktu pelēkas automašīnas. Tāpēc nesen es testēju dažus BMW M automobiļus ar vēsām Individual krāsām, lai redzētu, kā ar tiem dzīvot, un jaunākais auto/krāsa, ko es testēju, bija BMW M5 Competition BMW Individual Brass krāsā.
Es jums nemelošu, Brass nav īsti mana tējas tasīte, un man parasti patīk bronzas, brūngani automobiļi. Bet BMW individuālajam Brass ir daži dīvaini brūni un zaļi toņi, kas noteiktos gaismekļos izskatās tā, it kā ar tiem varētu aizpildīt zīdaiņa autiņbiksītes. Dažās gaismās tam ir ļoti foršs, labi, misiņa izskats, kas man nedēļas laikā ļoti patika. Bet lielākoties tas bija diezgan smieklīgi.
Tomēr, neraugoties uz tā funkiness, es priecājos redzēt M5 ne tikai baltā, melnā vai pelēkā krāsā. Monohromatiskās krāsas ir tik ļoti pārlieku izmantotas, jo īpaši BMW, Mercedes-Benz un Audi sedaniem, kas izskatās normāli. BMW M5 ir vienkāršs, izskatīgs un izsmalcināts automobilis, taču interesantas krāsas piešķiršana to padara par ko patiesi īpašu.
Runājot par pašu BMW M5 Competition, tas ir diezgan labi novecojis. Tam ir dabiskāka, labi nosvērta stūres iekārta nekā gandrīz visiem jaunajiem BMW (lai gan tā ir pilnīgi bez sajūtas), un tā balstiekārtas regulējums ir diezgan labs. Lai gan tam trūkst dramatisma, uztraukuma un dzīvības, kā daudziem citiem šīs klases automobiļiem. Piemēram, man būtu grūti izvēlēties M5 Comp, nevis AMG E63 S, jo pēdējais ir ļoti teatrāls, bet pirmajam tā trūkst. Tomēr BMW M5 Competition ir grūti pārspēt kā komfortablu, bet satriecoši ātru vadības sedanu. Tikai pārliecinieties, vai tas ir individuālā krāsā.