BMW M5 CS automobiļa & Driver testā 60 mph sasniedz pārsteidzošā 2,6 sekundēs

Pēc tam, kad izdevums Motor Trend testēja BMW M3 Competition xDrive ar 0-60 mph sprinta laiku 2,98 sekundēs, vēl viens nozīmīgs Ziemeļamerikas izdevums publicē iespaidīgu M automobiļa paātrinājuma laiku. Šoreiz izdevums Car and Driver ir recenzējis M5 CS 2022. gada janvāra numuram, un, ziniet, jūs, iespējams, vēlēsieties apsēsties, lai to izlasītu. Jau pēc 2,6 sekundēm šis super sedans sasniedza 60 mph.

Kā veiktspējas rādītāji ir salīdzināmi ar BMW oficiālo 0-60 laiku? Tas ir ievērojami uzlabots par 0,3 sekundēm, taču atšķirība nav tik liela, kā varētu likties domāt. Redziet, C&D, sākot ar 2019. gada decembra numuru, ir pielāgojis savu testēšanas procedūru, lai iekļautu vienas pēdas izrāvienu, pirms pulkstenis faktiski sāk rādīt laiku. Tas tika darīts, lai atspoguļotu metodi, kas tiek izmantota dragreisā. Iepriekš testa aprīkojums sāka mērīt no 3 mph.

Augustā veiktajā paātrinājuma testā (pievienots zemāk) mums izdevās sasniegt 2,81 sekundes ilgu paātrinājumu no vietas. Varētu derēt, ka C&D mēģinājums bija vēl par nedaudz labāks, pat neņemot vērā vienu pēdu lielu izskrējienu. Joprojām neesat pārsteigts? Tas turpināja paātrināties un ceturtdaļjūli veica 10,6 sekundēs ar 130 mph (209 km/h) ātrumu, kamēr mums bija nepieciešamas 10,8 sekundes.

Viņu testa automašīna bija aprīkota ar Pirelli P Zero Corsa (PZC4) riepām, kas ir bezizmaksas opcija, ja pērkat M5 CS, kura sākumcena ir 142 000 ASV dolāru. Atgādinām, ka BMW piedāvā šo uzlaboto sedanu tikai vienu modeļa gadu, un pēc tam tas uz visiem laikiem tiks izņemts. Tas ir loģiski, jo arī iepriekšējie M automobiļi ar CS zīmi ir bijuši ierobežots piedāvājums.

Šķiet godīgi salīdzināt M5 CS ar M5 Competition, ko C&D pagājušajā gadā testēja un kas 0-60 mph distanci veica 2,8 sekundēs, bet ceturtdaļjūli veica 10,9 sekundēs ar ātrumu 128 mph (206 km/h). Īpašās versijas Bimmeris no sprinta atpalika par divām sekundes desmitdaļām, un tā ātrums bija par 2 km/h lielāks. Uzlabojumus nodrošināja papildu 10 zirgspēki un 147 mārciņas (67 kilogrami).

Šie veiktspējas rādītāji vēl pavisam nesen bija superauto teritorija, un, lai gan M5 CS ir vidēja izmēra četru durvju luksusa sedans, kas sver 4096 mārciņas (1858 kg), tas ir absolūta raķete, kas izbrauc no līnija.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru