BMW M5 dragreisa sacīkstes ar Mercedes-AMG E63 titānu sadursmē

Izvēle starp BMW M5 un Mercedes-AMG E63 ir tā, ko mēs varētu definēt kā pirmās pasaules problēmu. Tā ir “problēma”, ar kuru mēs visi gribētu saskarties, jo jūs vienkārši nevarat kļūdīties, izvēloties kādu no abiem supersēdaniem. Šie divi modeļi ir pakāpiens augstāk par standarta modeļiem, jo mums ir darīšana ar Competition, kas sacenšas ar S versiju.

Žurnāls CAR no Dienvidāfrikas Republikas organizēja Goliāts pret Goliātu cīņu dragreisā, lai noskaidrotu, kurš no tiem ir ātrāks dragreisā. Ceturtdaļjūdzes duelis pilnībā neatspoguļo automobiļa veiktspēju, taču to noteikti ir jautri vērot. Īpaši tad, ja automašīnām ir lieliskas starta kontroles sistēmas, kā tas ir šī dinamiskā dueta gadījumā.

BMW M5 Competition ir pārāks ar 616 ZS jeb 12 papildu ponijiem salīdzinājumā ar AMG E63 S. No otras puses, tā griezes moments ir par 100 Nm mazāks, jo Mercedes piedāvā 850 Nm. Uz papīra BMW M5 vajadzētu būt ātrākajam, jo tas līdz 62 mph (100 km/h) sprinta 3,3 sekundēs jeb 0,1 s ātrāk nekā konkurents.

The New BMW M5 Competition UK 34 830x553

CAR vēlējās pārbaudīt šos skaitļus un sarīkoja četru durvju superauto ātrām dragreisa sacīkstēm. Mēs visi zinām, ka M5C ir absolūts briesmonis ceturtdaļjūdzes braucienā, taču arī E63 S nav nekāds briesmonis. Svara ziņā starp tiem nav lielas atšķirības, jo BMW ir tikai par 20 kg smagāks par Mercedes. Šo nelielo starpību var viegli noliegt degvielas daudzums benzīna tvertnē un/vai vadītāja svars.

M5C bija ievērojami ātrāks no starta līnijas un turpināja palielināt starpību dragreisa laikā. AMG E63 S nācās samierināties ar otro vietu, taču starpība starp abiem bija minimāla. Protams, vieglāks un jaudīgāks M5 CS būtu bijis vēl ātrāks.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru