BMW M5 Pure Metal Silver pārsteidz dinamikas testā ar 605 ZS uz riteņiem

YouTuberim Vehicle Virals piederošais BMW M5 Pure Metal Silver Edition atkal ir nonācis ziņās. Iespējams, atceraties, ka 2021. gada novembrī viņš saņēma automašīnu, lai atklātu, ka transportēšanas laikā tā ir saskrāpēta. Lielākajā daļā gadījumu tā nebūtu liela problēma, taču super sedanam ir delikāta krāsa. Lai nu kā, viņa retais F10 paaudzes sedans nesen tika pakļauts dinamometram, lai noskaidrotu, cik lielu jaudu nodrošina V8 ar divām turbīnām.

Atgādinām, ka BMW 4,4 litru motora jauda ir 600 zirgspēku pie kloķvārpstas. Tomēr gandrīz visi zina, ka vācu luksusa zīmoli apzināti novērtē savus dzinējus par zemu. Šis M5 ir lielisks piemērs, jo trešajā dinamometriskā testā tas pie riteņiem izspieda 605 ZS. Tas ievērojami pārsniedz ražotāja sniegto oficiālo rādītāju.

Jā, automašīnai ir Fi pēcpārdošanas izplūdes sistēma, taču tā nevar pievienot vairāk par 10 līdz 15 zirgspēkiem. Atņemot to, mēs iegūstam 590 ZS, kas joprojām ir ļoti iespaidīgi. Mums jāņem vērā nerakstītais 10-15% “noteikums” attiecībā uz piedziņas jaudas zudumu. Mēs varētu derēt, ka S63 ir vismaz 650 ZS pie kloķvārpstas vai par 50 ZS vairāk nekā oficiālais rādītājs.

BMW M5 Pure Metal Silver Edition BMW Seattle 5 750x501

BMW M5 tīra metāla sudraba krāsā

Runājot par griezes momentu, augstākais griezes moments tika sasniegts pēc pirmā brauciena. Dzinējs radīja 504 lbft, kas nav pārāk tālu no BMW 516 lbft. Pirmais dinamometriskais tests tika veikts ar piekto pārnesumu, bet pārējie divi – ar ceturto pārnesumu. Vienā brīdī automašīna sasniedza 160 mph (257 km/h).

Atgādinām, ka BMW izgatavoja 70 M5 Pure Metal Silver Edition eksemplārus un tikai 50 no tiem tika pārdoti ASV. Dienvidāfrika saņēma pārējos 20 automobiļus. Kad tas debitēja 2016. gadā, īpašais izdevums ar “ekskluzīvāko krāsojumu” tika pārdots par iespaidīgo 130 900 dolāru. Visiem automobiļiem bija oglekļa keramikas bremzes, 20 collu kalti riteņu diski un tie atradās 0,4 collas tuvāk ceļam, pateicoties sporta balstiekārtai.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru