Kāds jau sabojāja BMW M5 CS – vēlaties, kas palicis pāri?

Redzot BMW M5 CS ar sadauzītiem virsbūves paneļiem un trūkstošām detaļām, man fiziski sāp sirds. Iespējams, tas ir labākais mūsdienu BMW, ko esmu vadījis, un es to ļoti mīlu. Tas ir arī neticami rets auto, jo ir izgatavots tikai 1000 eksemplāru, tāpēc, kad viens no tiem tiek iznīcināts, nebūs cita, kas to aizvietotu. Tieši tāpēc tas, ka Pitsburgā redzu šo automašīnu sadragātu, ir tik ļoti sarūgtinošs. Lai gan ikviens, kas vēlas, var kaut ko no tā iegūt.

Sarakstā Copart ir iekļauts avarējušais BMW M5 CS, un tas ir ne tikai diezgan smagā stāvoklī, bet arī jau ir uzmeklējuši lūžņi. Vadītāja puses aizmugurējās durvis ir iebrukušas, vadītāja durvis ir nedaudz sasistas, un tam trūkst priekšējo spārnu, kā arī priekšējā bampera. Traģiski, ka pat tā oglekļa šķiedras motora pārsegs ir nederīgs, jo tie ir lieli krāpi priekšējā vadītāja pusē.

M5 CS salonā nav priekšējo oglekļa šķiedras sporta sēdekļu, kā arī aizmugurējā sēdekļa. Tas nozīmē, ka jūs nevarat iegādāties BMW 540i sēdekļus. Es zinu, ka jūs par to domājāt. Trūkst arī viena no aizmugurējo durvju paneļiem.

2021 bmw m5 cs interior 18 830x553

BMW M5 CS

Nav skaidrs, kādi bojājumi tika nodarīti zem ādas, lai gan, visticamāk, ir zināmi balstiekārtas un šasijas bojājumi. Šādā gadījumā šis M5 CS, visticamāk, ir bojāts. Ja nav nekādu būtisku šasijas bojājumu, iespējams, ka šo automobili varētu iegādāties un salabot, saglabājot šo 1 no 1000 modeļu uz ceļa. Lai gan bez CS raksturīgā salona un oglekļa šķiedras pārsega, kam nepieciešama nomaiņa, šis nebūs lēts remonts.

Visticamākais scenārijs ir tāds, ka šo automašīnu izķers daļu meklējoši grifi, līdz no tās nekas nepaliks. Vēl ir dažas CS raksturīgas lietas, ko var dabūt no šī automobiļa, piemēram, salona apdare, stūres rats, zelta riteņi (ja vadītāja puses priekšējais ritenis nav saliekts) un, iespējams, dažas piekares detaļas. Varētu noņemt arī dzinēju, bet, iespējams, nav vērts maksāt papildu izmaksas, ņemot vērā, ka tas gandrīz neatšķiras no standarta M5 dzinēja. Tas ir mazliet jaudīgāks nekā parastais M5, taču, veicot visniecīgāko standarta M5 dzinēja regulēšanu, tas būs jaudīgāks nekā M5 CS.

Ja vēlaties iegādāties dažas M5 CS specifiskas detaļas, iespējams, varēsiet dažas no tām iegūt no šī avarējušā automobiļa. Taču tas varētu nebūt īstais automobilis, ja vēlaties iegādāties sadauzītu M5 CS par lētu cenu, lai varētu to salabot.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru