SPIED: nākamās paaudzes BMW M5 Plug-In Hybrid redzams testu laikā

Tagad tas ir oficiāli – nākamās paaudzes BMW M5 būs plug-in hibrīddzinējs. Mēs visi to it kā jau zinājām, jo iepriekšējās baumas to vēstīja, un tas bija tikai loģiski. Tomēr, redzot reālu BMW M5 testa muli ar “Hybrid Test Vehicle” emblēmām, tas šķiet ļoti reāli. Šajos jaunajos spiegu fotoattēlos redzams tieši tas, kā BMW testē jauno M5 uz sniega. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, taču tos var apskatīt šeit).

Šajos fotoattēlos redzamais testa mūlis ir pilnībā maskējies, gandrīz neatklājot nevienu kvadrātcollu no tā faktiskā dizaina. Šeit ir ne tikai maskēšanās, bet arī tonnām virsbūves paneļu viltojumu. BMW patiešām nevēlas, lai kāds ieraudzītu jauno M5 pirms tā atklāšanas. Tomēr dažas lietas mēs tomēr varam pamanīt caur maskējumu.

Viens no tiem ir šķietami saprātīgais režģa dizains. Tagad mēs zinām, ka BMW ir saglabājis lielās, bebra zobu nieres saviem augstākās klases automobiļiem, piemēram, 7. sērijas, X7 un XM modeļiem. Ņemot to vērā, kā arī šķietami nelielo režģu formu šajās fotogrāfijās, BMW M5, visticamāk, izskatīsies pavisam normāli. Tā priekšējie lukturi arī šķiet diezgan izplūduši, radot gandrīz E60 līdzīgu noskaņu. Lai gan, ņemot vērā visu maskējumu, nav iespējams noteikt, vai tas ir īsts vai nē. Jaunajam BMW M5, tāpat kā standarta 5. sērijas modelim, būs arī iepludināti durvju rokturi.

BMW M5 CS Test Drive 12 of 40 830x467

BMW M5 CS

Runājot par standarta 5. sērijas modeļiem, var teikt, ka šis testa mule pārsvarā ir aprīkots ar standarta 5. sērijas virsbūvi, kurā ir veikti tikai daži M nodaļas pārveidojumi. Tas, visticamāk, ir tāpēc, ka BMW M vēl nav uzbūvējis nevienu M5 virsbūvi un joprojām testē tās spēka pārvadu, šasiju, balstiekārtu un elektroniku. Lai gan par to, ka tas ir īsts M5, var spriest pēc tā četru izplūdes gāzu izplūdes atverēm aizmugurē un piestiprinātajiem spārnu atlokiem.

Tomēr atgriezīsimies pie tā spēka piedziņas. BMW M5 būs plug-in hibrīddzinējs, un tas patiešām nedaudz mulsina. Mēs visi zinājām, ka tas gaidāms, taču fakts, ka tas oficiāli ir ceļā, šķiet dīvains. Kad tas debitēs, tam, visticamāk, būs kāda BMW XM Concept spēka agregāta versija; pilnīgi jauns twin-turbo V8, kas savienots ar elektromotoru. XM Concept motora jauda esot līdz 750 zirgspēkiem. Iespējams, ka BMW M5 nebūs tik jaudīgs, taču, pat ja tā jauda būs 700 zirgspēku, tas būs absolūts briesmonis.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru