BMW reiz uzbūvēja M6 CSL prototipu

BMW M slepenā garāža ir viens no lielākajiem atklātajiem noslēpumiem Minhenē. Laiku pa laikam autosporta nodaļa atver durvis, lai demonstrētu visu savu produktu klāstu. Tostarp daži vēl neizlaisti prototipi. Pēdējo reizi slepenajā rūpnīcā Gārčingā mēs viesojāmies 2011. gadā, pirms vēl bija pieejami sociālie mediji vai Youtube. Tāpēc lielākā daļa reportāžu nonāca mūsu tīmekļa vietnē un īsi mūsu Youtube kanālā.

Šodien M burvji atkal atvēra savas durvis. Un tas mums radīja vēl lielāku greizsirdību, jo nesen esam izteikuši maigu lūgumu atgriezties šajā svētajā vietā. Taču izskatās, ka BMW M mārketinga komandai bija savi plāni. Slepenajā BMW M garāžā mēs varam pirmo reizi ielūkoties īpašajos CSL projektos, kas Gārčingā tapuši vai nu sērijveida, vai prototipa formā.

Zemāk pievienotajā videoklipā vispirms tiek parādīts E46 M3 CSL S62 V8 prototips, bet pēc tam – vienradža BMW M6 CSL prototips. Vieglais M6 mums nav pilnīgs pārsteigums, taču tas noteikti nav tik bieži reklamēts kā citi CSL modeļi. M6 CSL ir balstīts uz E63 platformas, un tam ir uzlabots motors kā M5 CSL prototipam, kā arī divsajūgu pārnesumkārba un par 100 kilogramiem mazāks svars nekā standarta M6.

Tam ir arī pārvietojams priekšējais sadalītājs, aktīvs aizmugurējais spārns, kas uzlabo gaisa plūsmu un aerodinamiku, un aerodinamiskie spoguļi. Aktīvie aerodinamiskie elementi ir elektriski darbināmi. Šķiet, ka tam ir arī vienkāršots salons, lai samazinātu svaru. Citi jauni elementi ar nākotni bija dubultās stūres M ārējie spoguļi. Diemžēl mēs, iespējams, nekad neuzzināsim, kā BMW M6 CSL būtu darbojies Nirburgringā, taču var pieņemt, ka tas būtu bijis diezgan aizraujošs automobilis, ar kuru mesties.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru