2023. gada BMW X1 bāzes modelis atklāts konfiguratorā

Katru reizi, kad debitē kāds automobilis, tas vienmēr ir viens un tas pats stāsts – autoražotāji dalās ar pilnībā aprīkotas versijas attēliem. BMW rīkojas nedaudz labāk, jo tas rāda savus spožos jaunos produktus vairākās apdares konfigurācijās, taču visas tās ir dārgākas, salīdzinot ar bāzes modeli. Par laimi, vācu luksusa zīmols netērē laiku no brīža, kad atklāj transportlīdzekli, līdz brīdim, kad to var atrast konfiguratorā. Tā tas ir arī trešās paaudzes X1 gadījumā, kas šeit redzams savā bāzes krāšņumā.

Priekšējo riteņu piedziņas trīs cilindru sDrive18i, kura cena ir no 43 900 eiro, nebūs pieejams Amerikas Savienotajās Valstīs, kur BMW ir nolēmis savu mazāko krosoveru pārdot tikai ar xDrive un četru cilindru dzinējiem. Ar maziem riteņiem un auduma sēdekļiem daži varētu iebilst, ka tas nav šī zīmola cienīgs, taču par sākumlīmeņa krosovera lētāko versiju tas neizskatās nemaz tik slikti. Mēs to nevarētu nosaukt par bāzes dūzīti, taču tas parāda, cik tālu X1 ir pavirzījies kopš 2009. gada oriģinālā E84.

2023 BMW X1 base model 15 830x467

BMW X pasaules sākummodelis ir aprīkots ar digitālu instrumentu paneli pat tā visvienkāršākajā versijā, kas liecina, ka analogie ciparnīcas ir izmirstoša šķirne. To pašu varam teikt arī par manuālo pārnesumkārbu, jo visiem X1 ir septiņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar diviem sajūgiem. Tā kā 1,5 litru motora jauda ir tikai 136 ZS, sDrive18i, protams, nesacīnīs Nirburgringas rekordus, taču tipiskam X1 pircējam tā ir pietiekama jauda.

Melnā krāsa ir vienīgā bez maksas, jo par Alpine White uni jāmaksā papildu 300 €. Par metāliskajām krāsām papildus jāmaksā 820 €, kam seko 1 200 € vērtais “Storm Bay” un 2 300 € vērtais “Frozen Pure Grey” individuālais krāsojums. Standarta 17 collu riteņu riteņu komplekta uzlabošana, nomainot tos ar lielākiem 18 collu riteņiem, maksā 1800 €. Alternatīvi var izvēlēties vēl lielākus – 19 collu sakausējumus un pat 20 collu riteņus, kas X1 modelim ir pirmie.

Jaunais kompaktais krosovers Eiropā būs pieejams no oktobra, un BMW piedāvās divus benzīna un dīzeļdzinējus. Tiem ar laiku pievienosies pāris plug-in hibrīda versijas un vēl divi viegli hibrīddzinēji, kas pašlaik tiek izstrādāti. Protams, tiks piedāvāts arī elektriskais iX1, bet klāstu papildinās pirmais M Performance modelis, ko dēvēs par X1 M35i.

Avots: BMW Vācija

2023 BMW X1 base model 2

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru