BMW veic pēdējās apdares darbus diviem svarīgiem elektriskajiem automobiļiem, kas tiks prezentēti šogad. Pēc gaidāmās BMW i7 atklāšanas Minhenes autoražotājs pievērsīsies tam, kas varētu kļūt par zīmola pārdotāko elektromobili – BMW iX1. “Parastais” X1 jau ir viens no veiksmīgākajiem pasaulē pārdotajiem BMW krosoveriem, un šogad to paredzēts atjaunināt. Pirmo reizi benzīna, dīzeļdegvielas un plug-in hibrīda X1 modeļiem pievienosies arī elektriskais variants.
Drosmīgāks dizains
Attēli paņemti no instagram.com/wilcoblok
Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka BMW pastiprina testēšanas aktivitātes, lai sabiedrībai piedāvātu izsmalcinātu un pilnveidotu produktu. BMW iX1 – prototipa formā – nesen tika pamanīts Vācijā, protams, ar nevainojamu BMW kamuflāžu. Lai gan kamuflāžai labi veicas ar smalku detaļu slēpšanu, joprojām ir daudz lietu, ko noņemt.
Jaunajam X1 un iX1 būs jauni aizmugurējie lukturi ar L veida LED lukturiem, ko esam redzējuši arī citos automobiļos, savukārt priekšējā daļā ir ievērojami lielāka režģa konstrukcija nekā līdzšinējam modelim. Komplektācijā ietilpst arī spožāki priekšējie lukturi. Kā redzams fotogrāfijās, arī durvīm ir iebūvēti vienā līmenī novietoti rokturi, kas nodrošina labāku aerodinamiku un tīrāku dizainu.
Premium klases interjera dizains
Tāpat kā jaunā BMW 2. sērijas Active Tourer, arī X1 un, netieši, iX1 interjers būs vēl premium klases. Ir baumas par 8.0 operētājsistēmu, kas ietver jaunu lielu un izliektu ekrānu. Sagaidāma arī virkne augstākās klases materiālu, apdares un polsterējumu, kā arī jaunākās braukšanas un stāvēšanas palīgsistēmas.
IX1 ir veidots uz tās pašas FAAR elastīgās priekšējo riteņu piedziņas arhitektūras, un līdzīgi kā iX3 tam tiks izmantota BMW eDrive piektās paaudzes piedziņa. Tādējādi BMW iX1 xDrive30 modeļa akumulatoru pakete būs 74-80 kWh un uz visiem četriem riteņiem tiks nosūtīti 270 zirgspēki.
Ir arī baumas par BMW iX1 eDrive20, kas būs aprīkots ar vienu elektromotoru, kurš pārvada jaudu uz priekšējiem riteņiem. Iespējams, ka tas patiesībā saņems MINI Electric spēka agregātu ar 32,6 kWh akumulatoru un vienu 181 ZS motoru. Lētākajai versijai, ko varēs iegādāties par naudu, vajadzētu būt vismaz 124 jūdžu (200 kilometru) nobraukumam, pamatojoties uz WLTP ciklu. Izvēloties lielāku akumulatoru, kas ņemts no iX3, var nodrošināt vismaz 249 jūdžu (400 kilometru) nobraukumu.
2023. gada BMW iX1 sāks ražot 2022. gada novembrī un pasaules tirgos nonāks 2023. gada sākumā.
Attēli paņemti no instagram.com/wilcoblok