Foto salīdzinājums: BMW iX1 un Volvo XC40 Recharge

Jaunais BMW iX1 izskatās pēc viena no līdz šim daudzsološākajiem jaunajiem Bimmeriem. Tā pilnībā elektriskais spēka piedziņas agregāts ir gan jaudīgs, gan pietiekami efektīvs, vienlaikus nodrošinot arī visu riteņu piedziņas saķeri. Turklāt tā salonā ir daudz vietas un praktiskuma, kas padarīs to noderīgu reāliem klientiem. Tas ir arī salīdzinoši unikāls šajā segmentā, jo pēc tā nonākšanas pārdošanā nebūs pārāk daudz dabisku konkurentu. Tomēr viens no tuvākajiem jaunajiem konkurentiem būs šis – Volvo XC40 Recharge.

Mēs, protams, vēl neesam braukuši ar BMW iX1, jo tas vēl ir ļoti jauns un neviens to vēl nav darījis, tāpat arī neesam braukuši ar Volvo XC40 Recharge, jo Volvo mums vēl nav ļāvis. Tāpēc mēs nevaram komentēt, kā tie brauc vai kā to diapazoni/efektivitāte ir salīdzināmi. Tomēr mēs varam salīdzināt to stilu, un to arī darīsim.

BMW X1 vs Volvo XC40 Recharge 3 of 4 830x830

Līdzīgi kā BMW iX1 un X1, Volvo XC40 Recharge ir gandrīz identisks standarta XC40. Tomēr tas nav slikti. Volvo XC40 ir viens no skaistākajiem mazajiem krosoveriem tirgū. Tas jau ir pāris gadus vecs, taču joprojām izskatās lieliski, un arī pilnībā elektriskais Recharge nav citāds.

Domāju, ka priekšgalā uzvar Volvo. Tas ir vienkāršs, elegants, ideāli proporcionāls, un tā priekšējo lukturu dizains saucas “Tora āmurs” – kā gan to var nemīlēt. Taisnības labad jāatzīst, ka jaunais BMW iX1 izskatās patiešām labi, un tam ir viena no labākajām sejām no visiem mūsdienu BMW. Tomēr Volvo vienkāršoto, mazāk ir vairāk, pieeju dizainam ir grūti pārspēt.

BMW X1 vs Volvo XC40 Recharge 2 of 4 830x830

Ja aplūkojat tos no profila, manuprāt, BMW iX1 ir pārāks. No sāniem abi izskatās ļoti labi, taču Bimmer izskatās sportiskāks un saistošāks. Tas labi sēž uz lielajiem riteņiem, kas padara to sportisku, tā jumta līnija ir agresīvāk izliekta, tāpat kā plecu līnija, un tā Hofmeistera līkums ir viens no labākajiem, kas uzstādīts mūsdienu Bimmeriem. Arī XC40 Recharge izskatās lieliski, taču vairāk kā skulptūra. Es vēlos novietot XC40 uz sava galda un apbrīnot to, bet es vēlos iekāpt un braukt ar iX1.

Man ir jāuzteic arī BMW iX1 aizmugurē. Tā aizmugurējie lukturi, kuriem ir sava veida “L” forma, ir spēcīgi veidoti un izskatās daudz interesantāk nekā XC40 vertikālie lukturi. BMW ir arī labāks aizmugurējais jumta spoileris, kas izskatās sportiskāks. Arī Volvo aizmugure izskatās labi, taču iX1 ir tikai nedaudz labāks.

BMW iX1 atkal uzvarēja iekšpusē. Lai gan Volvo XC40 ir pietiekami patīkams interjers, tas ir mazliet pārāk blāvs, lai atbilstu daudz jaunākajam iX1 modelim. Tas, protams, nav gluži godīgi, ņemot vērā, ka XC40 debitēja pirms dažiem gadiem, bet iX1 – pirms piecām minūtēm, taču tas nepadara to mazāk patiesu. iX1 salons izskatās gudri, ir aprīkots ar tehnoloģijām, izskatās premium klases, un tam ir dažas mūsdienīgākas iezīmes, piemēram, skaisti veidots stūres rats un konsoļveida roku balsts. XC40 salons ir jauks, taču diezgan spartānisks. Turklāt es esmu tajā sēdējis un zinu, ka materiāli nav pilnvērtīgi, un Volvo informācijas un izklaides sistēma salīdzinājumā ar BMW iDrive 8 ir bālāka.

Lūk, tas ir tas, kas jums jādara, draugi. BMW iX1 dizaina ziņā viegli uzvar novecojošo Volvo XC40 Recharge. Parasti BMW priekšpiedziņas krosoveriem šajos foto salīdzināšanas testos neveicas labi, taču BMW dizaina komanda ir paveikusi lielisku darbu ar šo jauno iX1.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru