BMW X5 xDrive 45e Hybrid cena Vācijā palielināta par 7 625 eiro

Kā šodien atklāja BimmerToday , sākot ar 2022. gada aprīli, dažu Vācijā pārdoto BMW modeļu cenas tiks paaugstinātas. Piemēram, BMW 3. sērijas modeļi ir par aptuveni 1000 eiro dārgāki, bet kā ķirsis uz tortes ir BMW X5 xDrive45e hibrīda modeļa cenas pieaugums. Populārā BMW X5 PHEV cena palielinās par 8000 eiro. Taču ir brīdinājums. Bāzes cena ir tikai par 2000 eiro augstāka nekā pagājušā gada modelim, taču, tā kā neto cena tagad pārsniedz 65 000 eiro (iepriekš bija 64 957,98 eiro), BMW X5 xDrive45e vairs nav pieejama BAFA subsīdija vides bonusa veidā par plug-in hibrīdiem. Tādējādi vairs nebūs piemērojams arī Federālā ekonomikas un eksporta kontroles biroja piešķirtais vides bonuss 3000 eiro apmērā. Rezultātā cenas palielinās ne tikai par minētajiem 2000 eiro bruto, bet arī par papildu 5625 eiro neto (3750 eiro no federālās valdības 1875 eiro no ražotājiem).

Joprojām BMW X5, ko iegādāties

BMW X5 xDrive45e 1 of 29 830x467

Protams, vēl nav zināms, vai šis cenu pieaugums ietekmēs BMW X5 45e hibrīda pārdošanu, kas savulaik bija viens no vislabāk pārdotajiem X5 modeļiem Vācijā. Un ir skaidrs, kāpēc. BMW X5 xDrive45e izmanto sešu cilindru dzinēju ( BMW B58 dzinējs ir arī viens no labākajiem sešcilindriem šajā nozarē) un hibrīda elektrisko asistentu. Dzinējs pats par sevi dod 282 zirgspēkus, kas ir mazāk nekā 335 zirgspēki tīri benzīna X5 xDrive40i.

Tomēr tā mazāk jaudīgākais regulējums ir efektīvāks, tāpēc tas ir noderīgāks hibrīda darbam. Tomēr nedomājiet, ka tas ir mazjaudas dzinējs, jo hibrīda X5 kopējā kombinētā jauda ir 389 zirgspēki un 443 ZS griezes moments. Salīdzinājumam – tas ir vairāk zirgspēku nekā BMW M440i un vairāk griezes momenta nekā standarta BMW M3. BMW B58 dzinējs jau tagad ir viens no vienmērīgākajiem sešcilindru dzinējiem tirgū, ja ne pats vienmērīgākais. Apvienojot to ar papildu elektrisko jaudu, varat iedomāties, ka X5 xDrive45e paātrinājuma laikā jūtas kā turbīna.

BMW X5 xDrive45e 11 of 29 830x467

Lai gan BMW X5 nav ātrākais X5 – šis tituls ir atvēlēts BMW X5 M50i – BMW X5 xDrive45e ir labākais no visiem. Tas ir ne tikai tikpat jaudīgs kā standarta sešcilindru modelis, bet arī patērē mazāk degvielas, ir pilnībā elektrisks, lai to varētu izmantot pilsētā, un ir draudzīgāks pret polārlāčiem. Reti kad ir iemesls iegādāties standarta BMW X5 xDrive40i, nevis xDrive45e, jo hibrīda versijas papildu funkcijas padara to par labu cenas piemaksas vērts.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru