Neatkarīgi no tā, vai dodat priekšroku benzīna vai dīzeļdzinējiem, BMW ir labas ziņas par X7 Facelift. Benzīna dzinējiem ir jauni rindu sešcilindru un V8 spēka agregāti, kas papildināti ar vieglo hibrīda tehnoloģiju. Citas kopīgas iezīmes, kas X7 xDrive40d ir kopīgas ar citiem, ir xDrive un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Eiropā, kur galvenokārt tiks pārdots X7 xDrive40d, dīzeļdzinējs attīstīs 340 ZS (250 kW) no 4400 apgr./min un 700 Nm (516 ZS) no 1750 apgr./min. Ja šie jaudas rādītāji šķiet pazīstami, tad tas ir tāpēc, ka tie pilnībā atbilst pirms faceliftētā modeļa rādītājiem. Tomēr LCI ir pievienots elektromotors ar 12 ZS (9 kW) un 200 Nm (148 ZS). Līdz ar to kopējā jauda sasniedz 352 ZS (259 kW) un 720 Nm (531 ZS).
Neskatoties uz īslaicīgo elektrības padevi, BMW norāda, ka X7 xDrive40d joprojām ir nepieciešamas 6,1 sekundes, lai sasniegtu 62 mph (100 km/h). Maksimālais ātrums ir nedaudz samazinājies līdz 151 mph (243 km/h) jeb par 2 km/h mazāk nekā iepriekš. Lai uzlabotu sadegšanas procesu, iekšdedzes motoram tagad ir tērauda, nevis alumīnija virzuļi. Turklāt common-rail tiešās iesmidzināšanas sistēmai ir solenoīda vārstu inžektori un modernizēts eļļas separators.
X7 xDrive40d tagad ir tīrāks un nedaudz jaudīgāks
Visi šie uzlabojumi ir veikti, lai padarītu dzinēju mazāk kaitīgu videi, ņemot vērā regulatoru pastāvīgo spiedienu. Ar modernizēto sešu cilindru dīzeļdzinēju X7 xDrive40d kombinētajā WLTP ciklā patērēs tikai 7,6 litrus uz 100 kilometriem. Tas atbilst 200 gramu CO2 emisijām Euro 6d prasībām atbilstošam dzinējam.
Neuzturiet elpu, gaidot X7 M50d atgriešanos, jo šis četru turbomotoru monstrs pirms pāris gadiem izlaidās kopā ar Final Edition. B57S bija pasaulē vienīgais dīzeļdzinējs ar četriem turbokompresoriem, taču tika uzskatīts par pārāk dārgu, lai to modernizētu, lai tas atbilstu stingrajiem izmešu noteikumiem.
Avots: BMW