BMW X7 M50i sacenšas ar skarbajiem apvidus automobiļiem V8 cīņā

BMW diemžēl nepārdod virsbūvi uz rāmja, lai gūtu peļņu no pieaugošā pieprasījuma pēc trepju rāmja spēkratiem. Tas nav atturējis Carwow speciālistus no X7 M50i salīdzināšanas ar trim lieliem kravas automobiļiem, kas balstīti uz kravas automašīnām. Un ne tikai ar jebkuriem SUV, bet gan ar G klases, Wrangler un Defender visaugstākās veiktspējas versijām.

Runa ir par AMG G63, Rubicon 392 un Land Rover apvidus automobiļa V8 atvasinājumu. Visiem četriem ir pāris kopīgu iezīmju – pilnpiedziņa un automātiskā pārnesumkārba. Tie visi ir V8 dzinēji, bet tikai X7 M50i un AMG G63 ir ar turbokompresoru. Amerikāņu SUV ir vecais labais, dabiski iesmidzināmais dzinējs, savukārt Defender ir kompresors. Acīmredzot tie visi ir diezgan smagi, tomēr joprojām ir pienācīgi ātri no līnijas.

Četri V8 apvidus automobiļi, kas atšķiras katrs savā veidā

Jāatzīmē, ka X7 M50i ir otrais jaudīgākais no visiem modeļiem, ja runājam tikai par jaudu. Ar 530 ZS tas ir par 55 ZS mazāks nekā AMG G63 un par pieciem ZS lielāks nekā Defender V8. Bez jebkāda veida piespiedu uzpūtēja Wrangler Rubicon 392 ir jāsamierinās tikai ar 470 ZS. Griezes momenta ziņā Mercedes ir vislielākais – vadītāja rīcībā ir 850 Nm. Nākamais ir BMW ar 750 Nm, kam seko Wrangler ar 637 Nm un Defender ar 625 Nm.

Četri mastodonti drīzumā nepārspēs trases rekordu, taču tie joprojām ir pienācīgi ātri no trases. Tie kopā sver gandrīz 10 000 kg, un ironiskā kārtā amerikāņu SUV ir visvieglākais. Lai gan X7 M50i nav pilnvērtīgs BMW M modelis, tas joprojām spēj izturēt savu lomu dragreisa sacensībās. Patiesībā tas uzvarēja visās trijās, kā arī turpmākajās ritošās sacīkstēs. Turklāt tas triumfēja arī bremžu testā.

Protams, tas būtu pavisam cits stāsts, ja četri apvidus automobiļi cīnītos bezceļu trasē. Mēs esam pārliecināti, ka viengabarīta X7 M50i ierindotos pēdējā vietā, jo pārējie trīs ir īsti apvidus automobiļi. Iespējams, BMW ir pēdējais laiks papildināt X modeļu līniju ar kādu apvidus automobiļu. Īpaši tagad, kad Jeep ir augsti kvalitatīvie Wagoneer un Grand Wagoneer modeļi, kas liecina, ka ir iespējams nopelnīt naudu arī grezno, bet skarbo SUV segmentā.

Avots: Carwow / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru