MINI ierindojas visaugstāk klientu apkalpošanas jomā starp populārākajiem zīmoliem

Pirms aptuveni mēneša J.D. Power publicēja ikgadējo Transportlīdzekļu uzticamības pētījumu, kurā uzrādīja 173 problēmas uz 100 MINI un 187 problēmas uz tādu pašu skaitu BMW. Balstoties uz ne pārāk iespaidīgajiem rezultātiem, divi zīmoli ierindojās attiecīgi 11. un 15. vietā. Tagad ir publicēts J.D. Power 2022. gada ASV klientu apkalpošanas indeksa (CSI) pētījums, un abu zīmolu sniegums ir ievērojami labāks.

Oksfordā bāzētais britu zīmols ieņēma pirmo vietu starp populārākajiem zīmoliem ar 873 punktiem, kas ir tikai par vienu vairāk nekā Buick. Arī BMW uzrādīja atzīstamu sniegumu, ieņemot piekto vietu luksusa automobiļu ražotāju reitingā ar 866 punktiem. Lexus ar 897 punktiem ieņēma 1. vietu, kam seko Cadillac, Porsche un Acura.

J.D. Power ASV Klientu apkalpošanas indekss tiek veidots jau 42. gadu un 2022. gadam ir pārstrādāts. Tajā ir iekļautas jaunas funkcijas, sākot ar attālinātu transportlīdzekļa apkalpošanu un apkalpošanu ar automašīnas galdnieku. Turklāt ir ņemtas vērā arī tiešsaistes maksājumu iespējas. Šī gada izdevuma pamatā ir ne mazāk kā 67 185 apstiprināti 2019.-2021. gada izlaiduma transportlīdzekļu īpašnieki un nomnieki. Mārketinga uzņēmums pētījumu veica no 2021. gada jūlija līdz decembrim.

J.D. Power 2022 U.S. Customer Service Index CSI Study For Mainstream Brands 623x830

J.D. Power 2022 ASV klientu apkalpošanas indeksa (CSI) pētījums

Kā JD Power nosaka ASV klientu apkalpošanas indeksu:

Lai izstrādātu pētījumu, J.D. Power, aprēķinot reitingu, izmanto piecus rādītājus. Svarīguma secībā uzskaitīti šādi aspekti: servisa kvalitāte (32 %), servisa konsultants (19 %), transportlīdzekļa saņemšana (19 %), servisa telpas (15 %) un servisa uzsākšana (15 %). Nav pārsteidzoši, ka 2022. gada ASV Klientu apkalpošanas indeksa (CSI) pētījums atklāja, ka dīleru servisa nodaļas saskaras ar šķēršļiem, ko rada piegādes ķēdes trūkums. Turklāt dažos autoservisos trūkst darbinieku, neraugoties uz pieaugošo apkalpojamo automobiļu skaitu.

Pamatojoties uz analīzi, JD Power varēja izdarīt interesantu atklājumu. Gaidīšanas laiks, lai ieplānotu vizīti pie servisa speciālista, ir palielinājies gandrīz par veselu dienu. Tas ir 4,3 dienas parasto automobiļu īpašniekiem un nedaudz vairāk – 4,5 dienas luksusa automobiļu īpašniekiem.

J.D. Power 2022 U.S. Customer Service Index CSI Study For Luxury Brands 623x830

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru