Kurš BMW SUV ir piemērots tieši Jums? – Pircēja ceļvedis

Lai gan pirmais BMW SUV debitēja 1999. gadā Detroitas autoizstādē, BMW SUV pirmsākumi meklējami 1994. gadā, kad BMW iegādājās Land Rover. Apvienojot Land Rover tradicionālās apvidus tehnoloģijas ar BMW spēju radīt aizraujošu braukšanas stilu, X5 debija, iespējams, radīja precedentu sportiskiem SUV, kas šodien ir vesels segments pats par sevi. Tūlīt pēc tam sekoja X3, un tad sekoja straujš straujš augstas gaitas Sport Activity Vehicles un to līdzinieku kupejautomobiļu straujš plūdums.

Dažas desmitgades uz priekšu, un BMW ir papildinājis modeļu klāstu ar vēl pieciem modeļiem. No praktiskā un olas formas X1 līdz masīvajam, daudzbērnu ģimeni pārvadājošajam X7 – ir BMW SUV, kas piemērots jebkuram dzīvesveidam. Kurš no tiem ir piemērots tieši jums?

BMW X1

2023 bmw x1 ix1 07 830x553

X1 ASV sāka ražot 2012. gadā pēc gandrīz četru gadu ražošanas pārējā pasaulē. Kā liecina nosaukums, tas ir mazākais no BMW Sport Activity Vehicles modeļiem. Būtībā tas ir arī pacelts universālis, un es nevaru nedomāt, ka ar to būtu daudz patīkamāk braukt, ja tas būtu tikai mazliet zemāk pie zemes. Pirmajai paaudzei pat tika uzstādīts no 335i aizgūtais papildaprīkojuma N55 turbo sešcilindrs, kas tika apvienots ar xDrive, padarot to par vienu no sava laika viskompetentākajiem veiktspējas BMW automobiļiem.

Diemžēl X1 vairs nav tik jautrs kā agrāk. Jūs varat izvēlēties tikai vienu dzinēju – stabilu, bet ne pārāk aizraujošu B48 četru cilindru dzinēju. No pirmās paaudzes ir saglabājusies automobiļa vispārējā daudzpusība un praktiskums – tā izmēri ir tādi, ka tas brauc neliels, bet salonā jūtama plašuma sajūta. Apvienojumā ar xDrive tas ir ideāla izvēle tiem, kam nepieciešama papildu telpa, bet kam nav nepieciešami trūkumi, ko rada lielāka, pilna izmēra SUV īpašumtiesības.

BMW X2

BMW X2 xDrive28i Thermal Club0009 830x553

X2 tika laists klajā 2010. gadu beigās kā sava veida tūkstošgades slazds; tas bija paredzēts 20 un vairāk gadus vecu nedēļas nogales piedzīvojumu meklētāju klasei. Tas ir aptuveni tāda paša izmēra kā X1, taču ar mazāku izmantojamo telpu un divreiz lielākiem riteņiem. Kādu iemeslu dēļ BMW uz C statņiem uzlika dažus Roundels, tādējādi savādi mēģinot izrādīt cieņu savam M1 sacīkšu automobilim. Ļaujiet ironijai uz mirkli iedziļināties.

X2 brauc tāpat kā X1. Pēc izvēles ir pieejama “M35” apdare ar 300 zirgspēku četru cilindru dzinēju un xDrive, taču tas joprojām brauc kā MINI ar FWD šasiju. Tas ir ideāls automobilis tiem, kam X1 šķiet pārāk praktisks un kas vēlas izcelties no pūļa – par katru cenu.

BMW X3

Otrs pēc X5, X3 joprojām ir viens no BMW vispievilcīgākajiem SAV modeļiem. Pirmā paaudze saņēma negatīvu kritiku, taču visā pasaulē tika pārdots vairāk nekā pusmiljons eksemplāru. Visvairāk kritikas izskanēja par to, ka X3, šķiet, bija visas sliktākās sporta automobiļa daļas ar visām sliktākajām SUV detaļām. Stingra balstiekārta un agresīvi nodilušas riepas apvienojumā ar augstu smaguma centru un ievērojamu gabarītu nebija zeltainā vienādojums. Taču X3 bija populārs, un BMW nepārtraukti strādāja pie tā, lai vēl vairāk uzlabotu automobili – iespējams, tāpēc X3 šodien ir vislabāk pārdotākais BMW Amerikā.

Par laimi, BMW nav izslēdzis sešcilindru variantu no modeļu klāsta, un rezultāts ir izcilais X3 M40i. Tā priekšgājējs – X3 xDrive35i – bija tikpat kompetents. Tas nodrošina spēcīgu velnišķīgi labas braukšanas dinamikas un pragmatisma kombināciju, turklāt stilīgi. Jaunais BMW X3 M40i jums izmaksās vismaz 60 000 ASV dolāru, kas, jāatzīst, ir nedaudz dārgi, taču xDrive35i tagad ir stabili pieejams 20 000-30 000 ASV dolāru robežās un sniegs vairāk nekā proporcionālu īpašumtiesību pieredzi.

X3 ir ideāli piemērots praktiskam cilvēkam, kurš zina, ka viņam ir nepieciešams SUV, – tas piedāvā daudz vietas, redzamību, klīrensu un jaudu, ja izvēlaties sešu cilindru modeļus. Tas dara visu, kas bija paredzēts SUV, un vēl daudz ko citu.

BMW X4

Ja esat stingri pret to, ka forma seko funkcijai, jums būs viegli izvēlēties starp X3 un X4. BMW X4 būtībā ir X3, taču tam ir paplašināts “kupeja” jumts, kas samazina kravas telpu par aptuveni 30 %.\nun nomināli samazina salona ietilpību. Citādi X4 ir funkcionāli identisks X3. Es atzīstu, ka X4 labāk nekā X2 īsteno “Sport Activity Coupe” ētikas principus, un tas nav slikti izskatīgs auto – tas nav domāts man, bet es to saprotu.

Tomēr tas ir ideāls automobilis cilvēkam, kurš vēlas, lai automašīna būtu viņa personības turpinājums – aksesuārs vai dzīvesveida izvēle. Lielas personības un košas krāsas iet roku rokā ar BMW X4.

BMW X5

X5 pirms vairāk nekā diviem gadu desmitiem aizsāka BMW modernā sporta automobiļa interpretāciju, un tas sniedz jums plašu izvēli. Jūs varat izvēlēties četru, sešu vai astoņu cilindru, pilnpiedziņas vai aizmugurējo riteņu piedziņu, un varat iztērēt no 10 000 līdz 120 000 ASV dolāru (varbūt pat vairāk?). Visās paaudzēs nemainīgs ir tas, ka tas ir liels. Pat pirmās paaudzes X5 ir pusotra centimetra attālumā no jaunā X3, turklāt tas ir pat augstāks un var lepoties ar vairāk vietas aizmugurē. Taču arī šim kravas automobilim ir tādas lietas kā izvēles manuālā pārnesumkārba vai dabiski kompresorizēts V8 – pavisam cits potenciālais pircējs 2022. gadā.

Tā kā ir tik daudz variantu, tostarp plug-in hibrīddzinēji, pie X5 stūres var sēsties gandrīz ikviens. Parasti vecākie V8 un manuālie spēkrati ir piemēroti pašdarbniekiem un entuziastiem. Zem motora pārsega ir atrodams interesants mantojums, un tie ir aizgājušo laiku produkti. Tādi augstas veiktspējas modeļi kā X5 M50i un augstākā līmeņa X5 M arī būs lieliski piemēroti entuziastiem – lai gan tie ir dārgi, īpaši ņemot vērā degvielas cenas, kas svārstās augstākajā stratosfērā. Neatkarīgi no tā, kas jums ir svarīgi, ir ļoti maz nišu, kurās X5 nevarētu iekļauties.

BMW X6

X6 ir vēl viens kupeja variants citādi ļoti praktiskam transportlīdzeklim. Paredzams, ka tas ir balstīts uz X5, un 2008. gadā tas tika prezentēts ar lielākoties pozitīvu kritiķu vērtējumu, galvenokārt pateicoties tā dinamiskajām īpašībām, kas ļauj saņemt čekus, kurus izrakstīja sportiskais dizains. Tāpat kā visi pārējie šajā sarakstā iekļautie SAC, X6 ir lieliski piemērots tiem, kas patiešām vēlas izcelties, un augstākās klases X6 M to dara labāk – un skaļāk un ātrāk – nekā jebkurš cits šajā sarakstā iekļautais automobilis. X6 ekstrovertais dizains ir piemērots tam, lai būtu skaļš, trokšņains un nedaudz uzkrītošs – un tas varētu būt ideāli piemērots tieši jums.

BMW X7

Visbeidzot, mūsu klāstu papildina izcilā X7. Pirms X7 sāka ražot tikai pirms dažiem gadiem, baumas par tā nonākšanu ražošanā cirkulēja gandrīz desmit gadus. Daži pat apgalvoja, ka esot bijuši dažādi prototipi, taču BMW līdz pat 2010. gadu beigām nespēja izstrādāt braukšanas dinamiku. X7, kā jau liecina nosaukums, pārspēj visus sarakstā iekļautos automobiļus, turklāt piedāvā arī trešo sēdekļu rindu un pēc izvēles kapteiņkrēslus. Tas eksistē blakus 7. sērijas sedanam, un tāpēc ir pieejami daudzi no tiem pašiem luksusa elementiem, piemēram, izklaides iespējas aizmugurē sēdošajiem pasažieriem un uzlabotas braukšanas palīgsistēmas.

Tāpēc X7 ir paredzēts tiem, kam patiešām ir nepieciešams lielākais, sliktākais un jaunākais BMW, vai arī tiem, kam patiešām ir nepieciešama milzīgā bagāžas nodalījuma ietilpība, ko piedāvā salons. Tā ir arī mazliet plīšakaināka nekā X5 un X6 – visticamāk, pateicoties pastiprinātam skaņas slāpēšanai visā automašīnas salonā. Un, protams, tiem, kas nepieņem nekādus aizstājējus, ir pieejams ALPINA XB7 – 160 000 dolāru par dekadentisku interjera aprīkojumu un 612 zirgspēku jaudīgu, uz šosejām gāžamu niknumu.

Secinājumi un gaidāmie notikumi

Pagaidām ar to BMW plašais klāsts, ko veido Bavārijas metāls, ir noslēdzies. Taču ir dažas interesantas lietas, kas jau ir šeit – piemēram, iX. iX ir svarīgs – tas ir pirmais BMW ieiešana pilnībā elektriskajā nākotnē, un tas liecina par to, kur kompānija ieņems vietu nākamajās desmitgadēs. Taču, tā kā gaidīšanas rindas pieaug un piegādes ķēdes sašaurinās, diez vai tas ir risinājums kādam, kurš vēl nav nolēmis iegādāties šādu automobili.

Tuvojas arī BMW XM, kas, iespējams, sniegs mums priekšstatu par to, kā varētu skanēt iekšdedzes dzinēja fināls. BMW un BMW M ir apsolījuši, ka tas būs pēc pasūtījuma izgatavots, lielākoties autonoms M izstrādājums ar hibrīddzinēju. Tas tiek pozicionēts kā BMW M kroņa sasniegums, taču tas, visticamāk, būs arī X līnijas kronis. Domājams, mums būs jāgaida un jāredz.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru