Labākais BMW zem 30 000 ASV dolāru

Pēc tam, kad apskatījām labākos BMW automobiļus, ko var iegādāties par 10 000 ASV dolāru, mēs dubultojām savu budžetu līdz 20 000 ASV dolāru, lai redzētu, ko varam atrast. Tagad mēs palielinājām to līdz 30 000 dolāru. Ar šādu naudu jūs varat iegādāties dažus ļoti interesantus automobiļus, tostarp daudzus M sērijas automobiļus. Tomēr ir arī vairāki praktiskāki varianti, jo ne visiem ir nepieciešams vai vajadzīgs pilnvērtīgs M automobilis.

E34 M5

E34 BMW M5 01 830x553

Mēs mazliet runājām par E34 modeli, kura cena ir 20 000 ASV dolāru, taču E34 M5 vienmēr ir prasījis tikai nedaudz vairāk naudas. Lai gan E34 M5 reti uzvar popularitātes konkursā automobiļu literatūras cienītāju vidū, tas ir ievērojams, jo ir viens no pēdējiem ar rokām montētajiem M automobiļiem. Tas ir arī neticami maz ražots; Ziemeļamerikā trīs modeļu gadu laikā tika izgatavoti tikai 1678 eksemplāri. 310 zirgspēku jaudīgais 3,6 litru S38 iekšējais sešcilindru dzinējs ir savienots ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, un tas ir brīnišķīgs braukšanas piedzīvojums – pat ja to aizēno Eiropas 3,8 litru dzinēja analogi.

F30/F32 335i vai 340i / 435i

2012 bmw 335i 2012 bmw 328i 461 750x521

Par 335i ir runāts jau iepriekš, un mēs to pieminējām arī mūsu “Labākie BMW zem 20 000 ASV dolāru”. 30 000 dolāru ir pietiekami, lai beidzot pārietu uz B58 dzinēju 340i un 440i, lai gan, visticamāk, nobraukums būs lielāks. Tomēr tas varētu būt tā vērts; B58 ir ievērojams jaudas un uzticamības lēciens.

Tāpat arī nevar kļūdīties, izvēloties 335i sedanu vai GT, vai 435i kupeju vai kabrioletu; tik daudz iespēju, ka, visticamāk, varēsiet atrast tādu, kas atbilst jūsu dzīvesveidam. F3X šasija ir ļoti universāla – pieskrūvējiet dažas modifikācijas, un jūs iegūsiet 400 zirgspēku jaudīgu kanjonu braucamo, vai arī atstājiet to bez aprīkojuma, un tie ir vienkārši uzticami un sportiski ikdienas autovadītāji. Sezona pēc gaumes.

F31 Touring

Diemžēl vienīgais universālis sarakstā – 330i, 328d vai 328i kombi – ir dzīvotspējīgs variants, kura cena nepārsniedz 30 000 ASV dolāru. Tie visi ir ar xDrive piedziņu, kas tos padara par lieliskiem kandidātiem ikdienas autovadītājiem vietās, kur nepieciešams AWD. Lai gan tie noteikti nav ātrākie šajā sarakstā, tie visi ir aprīkoti ar diezgan uzticamiem spēka agregātiem, kas nodrošina pietiekami labu jaudu un joprojām ir praktiskākie automobiļi šajā sarakstā.

F22 M235i/M240i

Mēs tikko rakstījām dažus jaukus vārdus par F22 mūsu pircēja ceļvedī, un jums ir izvēles iespējas, ja vēlaties iegādāties 2. sērijas automašīnu ar lielāku dzinēju. Jūs, visticamāk, vēlēsieties palikt pie tīrāka M235i, jo šajā cenu kategorijā pieejamie M240is nav gluži labākie paraugi. Taču tie ir pieejami, un M235i N55 joprojām ir lielisks dzinējs, kas labi reaģē uz dažām modifikācijām, ja jums tas patīk. Novērojiet eļļas noplūdes, nomainiet uzpildes cauruli, brauciet un baudiet.

E65 ALPINA B7

Otrais ALPINA modelis, kas tika importēts Ziemeļamerikā, un, protams, viens no vispretrunīgākajiem, E65 ALPINA B7 ar N62 V8 ar kompresoru nodrošināja 493 zirgspēkus. Ziemeļamerikā mēs saņēmām tikai pārveidoto E65 (par laimi), un tika importēti tikai aptuveni 803 šī Autobahn asa eksemplāri. Man personīgi netraucē izskats – manuprāt, LCI ir graciozi novecojis, un gandrīz 500 zirgspēki kompensē visus trūkumus, ko var radīt izskats. Tas ir strīdīgs gabals, bet, hei – tas joprojām ir ALPINA.

i3

Tā ir diezgan atšķirīga izvēle nekā lielākā daļa citu šajā sarakstā iekļauto iespēju, taču, ja jums ir nepieciešams ikdienas autovadītājs un mazā i3 diapazons jums ir piemērots, labāka ikdienas autovadītāja nav! Lai gan sākotnēji mazā i3 cena dažkārt pārsniedz 50 000 ASV dolāru, lietoto automašīnu tirgū tas ir izdevīgs piedāvājums, un pat mazo nobraukumu eksemplārus var iegādāties par summu, kas ir zemāka par mūsu budžetu. Ir vairāki dažādi modeļi, tostarp REx (Range Extender), kas pievieno benzīna dzinēju braucieniem, kas ir garāki par 100 jūdžu elektrisko diapazonu. Tas ir arī ļoti ātrs līdz aptuveni 30 jūdzēm stundā, un tas ir ļoti jautrs braukšanai pa pilsētu.

E46 M3

Ne faktiskā automašīna, kas tiek pārdota

Mēs pieminējām arī E46 M3, kura cena ir 20 000 ASV dolāru, taču tas ir pelnījis, lai to apskatītu vēlreiz, kad būsiet sakrājis nedaudz vairāk naudas. Tieši tad jūs sāksiet redzēt pieklājīgus paraugus, un jūs noteikti varat iegādāties tīru, autovadītāja prasībām atbilstošu E46 par nepilniem 30 000 dolāru. Tas joprojām ir mazliet riskanti, bet, ja vien jūs atradīsiet tādu, kam ir veikti visi trīs lielie darbi (apakšrāmis, VANOS, stieņu gultņi), jums viss būs kārtībā. Izvairieties no SMG automašīnām un apšaubāmi modificētiem eksemplāriem, un jūs nonāksiet vienā no labākajiem braukšanas piedzīvojumiem, ko varat iegūt – par jebkuru cenu.

E70 X5 M / X5 xDrive35d

E70 X5 M bija pirmais BMW M SAV, kas ir ievērojams BMW vēstures notikums un joprojām ir pārliecinošs un saistošs automobilis. Tas ir arī ļoti praktisks. Par šo budžetu var iegādāties dažus solīdus divturbokompresoru V8 super SUV eksemplārus, un tie pat darbojas kā pieklājīgs vienas automašīnas risinājums. Arī X5 xDrive35d – dīzeļdzinēja variants – ir pārliecinošs, jo ar dažām modifikācijām tas spēj pārsteigt ar veiktspēju un ir noturīgs.

E90/E92 M3

E90, E92 un E93 M3 kļūst gandrīz sasniedzami ar mūsu 30 000 dolāru budžetu. E9X M3, ko darbina augstspiediena S65 (sarkanā līnija ir 8400) un kas pieejams ar sešu pakāpju manuālo vai divsajūgu automātisko pārnesumkārbu, ir fantastisks spēkrats, kas vēl šodien ir patiešām īpašs. S65 V8 ir notikums pats par sevi, jo daudz kas ir veidots, iedvesmojoties no Sauber Formula 1 dzinējiem – tie pat ražoti tajā pašā rūpnīcā.

Un, lai gan parasti es iestājos par “air-your-your-own” pārnesumkārbu, DCT saglabā automobiļa raksturu – un dažos gadījumos to pat uzlabo -, nodrošinot zibens ātru pārslēgšanos uz augšu un dramatisku, asu pārslēgšanos uz leju. Tikai jāuzmanās no šo automobiļu tehniskās apkopes – jo īpaši gāzes pedāļa piedziņa un stieņa gultņi ir divi “obligāti veicamie darbi”, kas jums izmaksās dažus tūkstošus dolāru. Labāks par E90 M3 nav daudz labāks, jo tas ir universāls sedans, kas spēj veikt visas nepieciešamās “motosporta” lietas, taču sarakstā ir vēl viens auto, kas to visu dara vēl nedaudz… vecmodīgi.

E39 M5

Pirms vairākiem gadiem E39 M5 bija kaut kas tāds, ko varēja iegādāties samērā tīru ar ierobežotu budžetu – teiksim, 15 000 dolāru. Tagad tā vairs nav – pat apšaubāmas izcelsmes eksemplāri tiek pārdoti par cenām, kas pārsniedz šo cenu. Bet par 30 000 ASV dolāru jūs varat iegādāties labi sakārtotu auto ar dažiem nobrauktiem kilometriem, un tas ir katra sarkanā centa vērts. Priekšā esošais S62 V8 ir daudz izturīgāks nekā lielākā daļa citu BMW V8, un tas skaisti dzied līdz pat 7000 apgriezienu minūtē. Šeit nav modernu dubultā sajūga pārnesumu, jo tas ir pieejams tikai ar Getrag sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Un vai es jau minēju, ka tas ir bezgala krāšņs?

Ir tikai daži labāki transportlīdzekļi, ar kuriem var spēlēt izraudzītā vadītāja lomu vakara ballītēs ar draugiem, bet nedēļas nogalēs – braukt pa kanjonu ceļiem. Vēl labāk – šie automobiļi aug un labi saglabā savu vērtību, tāpēc jūs, iespējams, nezaudēsiet tonnu naudas, ja jums to nāksies pārdot tālāk. Ko jūs vēl gaidāt? Ejiet un iegādājieties vienu no tiem!

Ar to noslēdzam mūsu ieteikumus par labāko BMW, kas nepārsniedz 30 000 ASV dolāru. Kā mums veicās? Kādus favorītus mēs palaidām garām? Un pats svarīgākais – kāpēc es pirms desmit gadiem neiegādājos E39 M5?

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru