Labākais BMW zem 40 000 ASV dolāru

Ja par BMW vēlaties iztērēt no 30 000 līdz 40 000 ASV dolāru, visticamāk, vēlaties iegādāties kādu mazliet jaunāku automašīnu – iespējams, ikdienas autovadītāju. Tomēr šī ir arī lieliska cena labi uzturētiem vecākiem BMW, kas var kalpot kā nedēļas nogales vai kolekcijas automobiļi. Ja jums patīk BMW, bet nav ne jausmas, ar ko sākt, jums paveicies – mēs aplūkojam labākos BMW, kuru budžets nepārsniedz 40 000 ASV dolāru.

E36, E46, E90/E92/E93 M3

e36 bmw m3 01 830x528

Vecāki BMW M3 modeļi joprojām sniedz pietiekami jaudīgu braukšanas pieredzi, lai būtu jūsu 40 000 ASV dolāru vērti – un cilvēki patiesībā par tiem maksā pat ievērojami vairāk. Par šo cenu jūs varat izvēlēties E36 M3 – jebkurā krāsā, ar jebkuru salonu. Jūs pat varat atrast RoW (rest-of-world) E36 M3, kas sniedz jums daudz lielāku jaudu, tūkstoš apgriezienu vairāk un individuālas droseļdzinēja sprauslas – tikai sākumam.

E46 bmw m3 coupe 01 830x528

Līdzīgi ir arī ar E46 M3 – iepazīstieties ar mūsu E46 M3 pircēja ceļvedi, atrodiet vēlamo krāsu kombināciju, un jums nebūs problēmu atrast lielisku 40 000 ASV dolāru vērtu nedēļas nogales automobili. Mēģiniet meklēt ar lielāku nobraukumu – līdz 60 000 jūdzēm vai mazāk, un jūs, iespējams, pārsniegsiet budžetu. V8 jaudīgais E90/E92/E93 M3 iekļuva mūsu sarakstā ar 30 000 dolāru budžetu, un tas joprojām ir stabila izvēle. Lai gan tiem visiem ir kopīgs “M3” nosaukums, apzinieties, ka šie trīs automobiļi aptver gandrīz divas desmitgades un tie visi labi dara ļoti dažādas lietas. Izpētiet un iegādājieties atbilstoši.

G20 3. sērija

G20 330i ir fantastiski daudzpusīgs transportlīdzeklis. Tam ir “pietiekami” vietas, tas ir “pietiekami labi” vadāms un tam ir “pietiekami” jaudas. Tas arī izskatās diezgan labi. Izstrādāts 2019. gadā, un jūs varat iegādāties labi aprīkotu modeli par nepilniem 40 000 ASV dolāru. Vēl labākas ziņas? Brīnišķīgā M340i vērtība samazinās un drīz būs sasniedzama – tāpēc, iespējams, ir vērts atlikt pirkumu, līdz jūs varēsiet to iekļaut savā budžetā.

Tas nenozīmē, ka 330i ir slikts auto – ja jums nav nepieciešami 382 zirgspēki, 330i ir ideāli piemērots. Lai iegūtu vislabāko izskatu un braukšanas īpašības, atrodiet tādu ar M sporta pakotni.

X2 M35i

Man BMW X2 M35i šķiet apbrīnojami smieklīgs auto uz papīra. Mazais 2,0 litru turbočetrinieks ar turboiekārtu attīsta cienījamu 301 zirgspēku pie 5000 apgriezieniem minūtē un 331 sekundes griezes momentu, kas sasniedz jau no apbrīnojami neķītriem 1750 apgriezieniem minūtē. Diemžēl praksē tas padara to galvenokārt par griezes momenta vadāmo traucēkli. Taču, ja jums ir nepieciešams žiperīgs stila izskats un ne vienmēr jums rūp aizmugurējo riteņu piedziņas novirze vai šasijas līdzsvars, X2 M35i varētu būt piemērots tieši jums.

Lai to novērtētu, tas sver pa labi no 4000 mārciņu (aptuveni 3800), tam ir pieklājīgi sporta sēdekļi, un lielākā daļa no vēlamajām opcijām ir iekļautas standarta aprīkojumā. Taču diemžēl lielākajai daļai entuziastu šis joprojām būs hot hatch, kas ir tikko pat vēls. Žēl, ka BMW uzskatīja par nepieciešamu to būvēt uz UKL platformas; iedomājieties, kas tas varēja būt, ja tam būtu kopīga aizmugures piedziņas F22 2. sērijas šasija.

G42 230i

Tehniski jaunā BMW 2. sērijas kupeja cena sākas no 37 345 ASV dolāriem pēc galamērķa maksas. Realitātē ir viegli iztērēt daudz vairāk. Taču jaunā 2. sērija ir lielisks automobilis, un neliela opciju izvēle tikai palielina šī automobiļa piedāvāto vērtību. Jūs nevarat tikt pie M Sport automobiļa, neizstiepjot savu budžetu, taču tam tas nav īsti nepieciešams – īpaši, ja šis ir tikai darba zirgspēks, ar kuru jūs varat nokļūt darbā un no darba. Uzglabāšanas vietas ir maz, bet braukšanas iesaiste ir augsta, un tas ir veikls mazs auto, kas lieliski darbojas, ja jums nav nepieciešama sedana vai krosovera piedāvātā telpa.

F15 X5

Lai gan kopš debijas 2014. gadā F15 X5 ir novecojis, tas ir lielisks ikdienas autovadītājs. Tas ir pieejams dažādās versijās; visinteresantākā ir xDrive35d dīzeļdzinēja versija. Tāpat kā tā priekšgājējs E70, BMW X5 35d ir BMW uzticamības augstākais punkts, un, protams, piedāvā visu ierasto daudzpusību, ko nodrošina X5. Tas arī saglabās savu vērtību labāk nekā pārējie X5 modeļi, kas pieejami šajā cenu kategorijā. Alternatīvas ir ar gāzi darbināmi xDrive un sDrive 35i modeļi, ar V8 dzinēju darbināms xDrive50i modelis un pat plug-in xDrive40e modelis.

Tā kā ir tik daudz iespēju, būtu viegli atrast F15 X5, kas atbilst jūsu dzīvesveidam un vajadzībām, un jūs nevarat kļūdīties, izvēloties jebkuru no tiem (V8 modeļi parasti ir mazāk uzticami, un pirms iegādes ir ļoti ieteicams veikt pārbaudi).

E39 M5 un E6X M5/M6

Tāpat kā senāks M3 un vecāks M5 vai M6 joprojām piedāvā braukšanas pieredzi par 40 000 ASV dolāru, taču dažādas šasijas piedāvā dažādas lietas. Šajā cenu kategorijā jūs varat izvēlēties E39 M5, izņemot ļoti mazo nobraukumu kolekcionāru klases automobiļus. Kuras jūs tik un tā nevēlētos, jo tad jūs nevarētu izbaudīt fantastisko dabiskā izplūdes V8 un līdzsvarotu braukšanas dinamiku, kas padarīja šo automobili slavenu.

Šajā vietā var atrast arī E60 M5 vai E63 M6, kur varēsiet izbaudīt dievišķo S85 V10 kliedzienu. Ja jums tas ir svarīgi, iegādājieties modeli pēc 2008. gada, lai iegūtu labāku iDrive, un, protams, izvēlieties manuālo pārnesumkārbu, ja iespējams!

E31 8. sērija

Oriģinālā E31 8. sērijas automašīna, kas noteikti ir unikālākā izvēle šajā sarakstā, ir brīnišķīga izvēle otrajam automobilim vai brīvdienu ceļojumam. Tas ir mazliet unikālāks nekā parastie aizdomās turamie (M3 vai M5) un piedāvā atšķirīgu braukšanas pieredzi – domājiet vairāk par Gran Tourer nekā par kanjonu braucēju. Šajā cenu kategorijā jums nevajadzētu būt pārāk lielām problēmām atrast ar V8 darbināmu 840i automobili ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, un, iespējams, jums paveiksies un jūs atradīsiet V12 850i.

Tiek ziņots, ka 8. sērijas modeļa izstrāde BMW izmaksāja gandrīz miljardu Vācijas marku jeb pusmiljardu eiro, un, lai gan E31 6. sērijas modelis tika izmantots, lai izmēģinātu daļu aprīkojuma, 8. sērijas šasija tika būvēta pilnībā no jauna. Atrodiet V8 vai V12 automašīnas sešpakāpju versiju – tās abas ir brīnišķīgas un skaistas -, taču neaizmirstiet par pārbaudi pirms iegādes, jo to apkope var būt dārga.

F10 M5 un F13 M6

Lai gan F10 M5 vienmēr būs mans vismazāk iecienītais M5, tas kļūst par ļoti pievilcīgu izvēli tiem, kas nebaidās no lielākas jūdzes un alkst pēc 560 zirgspēku jaudīgā V8 ar divām turbīnām zem motora pārsega. Un kāpēc ne? Tas ir lieliski skanīgs, atzīstami labi (ja ne aizraujoši) izskatīgs izpildvaras sedans ar visiem modernajiem aksesuāriem un veco labo aizmugurējo riteņu piedziņu.

Šim “Burnout Factory” ir pieejama pat manuālā pārnesumkārba, taču nav nekā slikta ar ātru divsajūgu pārnesumkārbas pārslēgšanu. Un, ja esat meistarīgs tips, 600 zirgspēku jauda ir tepat aiz stūra ar aptuveni 2000 dolāru vērtām modifikācijām. Manuprāt, M6 kupeja izskatās labāk un noveco graciozāk, bet jūs varat izlemt paši.

Neviena no šīm automašīnām nav lēta apkope, tāpēc, tāpat kā lielākā daļa citu šajā sarakstā iekļauto veco M automobiļu, pirms iegādes veiciet pārbaudi.

F22 M240i

Aizejošā 2. sērijas automašīna ir nedaudz “zeltāda”. Var atrast ātrākus vai praktiskākus automobiļus, varbūt arī komfortablākus vai izskatīgākus, bet tikai daži spēj kompetenti izpildīt visus iepriekš minētos uzdevumus. M240i ir atsaucīgs, bet nekad nav skarbs, ātrs, bet nekad nav satraucošs, labi izskatās, bet nav izliekams, un tas ir gudrs veids, kā iztērēt 40 000 ASV dolāru.

Varat izvēlēties automātisko vai manuālo vadību, xDrive vai aizmugures piedziņu, kabrioletu vai kupeju. Taču visiem šiem modeļiem ir B58 iekšējais sešcilindru dzinējs, un tie visi ir lieliska izvēle jautram ikdienas autovadītājam vai nedēļas nogales karavīram. Aptuveni E46 M3 izmēra M240i, manuprāt, vislabāk ir pieejams ar manuālo un aizmugures piedziņu, taču pazīstamais astoņu pakāpju automātiskais pārnesumkārba, protams, sniedz zināmas priekšrocības 0-60 un ikdienas autovadītāja universāluma ziņā.

Ja meklējat lielisku braukšanas dinamiku un varat izmantot tikai divas durvis, M240i ir nepārspējams risinājums.

G01 X3 sDrive30i vai xDrive30i

Taču, lai gan man ļoti patīk M6 kupeja stils un F22 M240i vispārējais “zeltkājainais” šarms, pirmo vietu šajā sarakstā ieņem kaut kas daudz praktiskāks. Izcilajam G01 X3 nav sveši augsti novērtējumi, un tie ir pelnīti. Modeli, kas tika ieviesti 2018. gadā, jums nebūs problēmu atrast agrīnās ražošanas modeļus ar pienācīgu aprīkojumu par cenu, kas ir nedaudz zem 40 000 ASV dolāru.

Jūs pat varat atrast dažus X3 M40i modeļus ar lielāku nobraukumu, bet tas mani neuztrauktu. Zem motora pārsega esošais rindu sešcilindru dzinējs ar turbokompresoru ir viens no visuzticamākajiem spēka agregātiem, kādu BMW jebkad ir izstrādājis.

Četru cilindru X3 es mēģinātu atrast tādu, kam ir navigācija un Comfort Access (bezatslēgas piekļuve). xDrive, M sporta pakete un head-up displejs arī būtu jauki, taču tie nav obligāti nepieciešami visiem. X3 M40i standarta aprīkojumā ir daudz no tā, ko es izvēlētos 30i, tāpēc tas varētu būt izdevīgāks, ja varat nedaudz izstiept savu budžetu.

G01 X3 ir ideāls klasiskā BMW stila, praktiskuma, uzticamības un braukšanas dinamikas krustpunkts, un tāpēc tas ir mans iecienītākais automobilis šajā cenu kategorijā.

Lūk, tas ir tas, ko es nopirktu, ja meklētu BMW par 40 000 ASV dolāru. Ikdienas autovadītājam vai nedēļas nogales karavīram – jums netrūkst labu iespēju. Bet iespējams, ka mēs kaut ko esam aizmirsuši. Ja aizmirsuši, dariet mums zināmu komentāros zemāk!

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru