Volkswagen ID.Buzz Mikrobuss debitēs martā

Šobrīd ikviens elektromobilis ir svarīgs ikvienam elektromobiļu zīmolam neatkarīgi no tā, vai tas ir premium klases. Tā kā tirgū ir tik maz elektromobiļu salīdzinājumā ar iekšdedzes automobiļiem, to iegādājoties, ir jāpieliek plašāks loks nekā parasti. Tāpēc topošais Volkswagen ID.Buzz ir auto, kas, lai gan tieši nekonkurē ar BMW produktiem, bavārijas pārstāvjiem būtu jāpievērš uzmanība.

Volkswagen pirms dažiem gadiem pirmo reizi prezentēja ID.Buzz konceptu, taču beidzot tas ir gatavs izbraukt uz ceļiem. Saskaņā ar nesen publicēto Volkswagen tvītu ID.Buzz debitēs visā pasaulē 2022. gada 9. martā. Tviterī ir tikai tīksmināšanās par topošo elektrisko mikrobusu, taču izskatās, ka tas ir gatavs ražošanai, un tiek apgalvots, ka tas ieradīsies 2023. gadā kā 2024. modeļa gada modelis.

Kas ir Volkswagen ID.Buzz? Tas ir retro stilā veidots, pilnībā elektrisks VW mikroautobuss, kas savulaik bija ārkārtīgi populārs un pat tagad ir kļuvis par kulta zīmi. Vecajā VW busā ir kaut kas neatņemami foršs un iekārojams, tāpēc to ir gandrīz neiespējami nepatikt. Tas piešķir šim jaunajam automobilim tonnu šarma vēl pirms tā izlaišanas.

2022. gads tuvojas pavisam drīz: jaunā #VWIDBuzz gads!

Piesprādzējieties un ielūkojieties! #WayToZero #VolkswagenWayToZero #idbuzz #volkswagen #vww #vwn #vwnutzfahrzeuge #vwcv pic.twitter.com/o3IQN6ORYU

– Volkswagen News (@volkswagen) 23. decembris, 2021

BMW nepārdod mikroautobusus vai minivenus, tam nav neviena elektriskā transportlīdzekļa, kura sākumcena būtu aptuveni 40 000 dolāru, un parasti tiek uzskatīts, ka kvalitātes un luksusa ziņā tas ir augstāks par Volkswagen. Tomēr izskatās, ka ID.Buzz būs ļoti populārs auto pircēju vidū. VW ir gudri izmantojis oriģinālā automobiļa harizmu un iekārojamību, lai radītu elektromobili, jo tas piesaistīs neskaitāmus klientus, tikai tāpēc, lai viņiem piederētu atdzimstošais Buzz.

Volkswagen ID.Buzz tiks būvēts uz zīmola MEB arhitektūras, kas ir pilnībā elektriska platforma, kas paredzēta maziem un vidējiem elektromobiļiem. Būs divas versijas: ar īso un garo garenbāzi, ar vienu vai diviem motoriem, trīs sēdekļu rindām un cenu, kas sāksies no aptuveni 40 000 ASV dolāru.

Volkswagen ID.Buzz ar pilnībā elektrisko piedziņu, savdabīgu un jautru izskatu, klasiska un iemīļota zīmola nostalģiju un cenu, kas nepārsniedz 50 000 ASV dolāru, visticamāk, kļūs par lielu hitu. Es tādu nopirktu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru