2023 Acura Integra – BMW M235i Gran Coupe-Killer

BMW M235i Gran Coupe bija viens no visvairāk kritizētajiem mūsdienu Bimmers modeļiem, kad tas debitēja. Tā pretrunīgais stils, uz priekšējo riteņu piedziņu balstītā šasija un vājā dinamika to nekavējoties padarīja par BMW entuziastu “kauna ābolu”. Lai gan realitātē tas nav tik slikts, kā daudzi fani to attēlo, tas noteikti ir viens no vājākajiem BMW piedāvājumiem. Vēl vairāk apvainojumu rada tā cena – 45 500 ASV dolāru sākumcena. Tas noved mani pie jautājuma: vai jums tā vietā vajadzētu iegādāties Acura Integra?

Nav šaubu, ka mazo premium klases sedanu segments ASV ir ārkārtīgi populārs. Priekšpilsētu iedzīvotāji mīl zem 40 000 ASV dolāru, ar emblēmu dizainētiem sedaniem, kas liek izskatīties, ka viņiem ir nauda, bet patiesībā nav nepieciešams tērēt pārāk daudz. Tāpēc 2. sērijas Gran Coupe, Audi A3 un Mercedes-Benz A-klase tiek pārdoti tik labi. Taču tagad, kad jaunā Acura Integra ir šeit, tai ir reālas izredzes izjaukt visus šos vācu zīmolus.

2020 BMW M235i Gran Coupe Test Drive 6 830x467

Uz Honda Civic Si bāzes

Jaunā 2023. gada Acura Integra, kas atgriež iemīļoto nosaukumu, dara to pašu, ko iepriekš minētie vācieši – paņem lētāku, priekšpiedziņas automobili, pievieno tam premium klases aromātu, nedaudz to uzlabo un nosauc par pabeigtu. Un tomēr Integra šķiet daudz iekārojamāks produkts nekā jebkurš no šiem mazajiem vāciešiem, īpaši pārlieku dārgais M235i Gran Coupe. Bet kāpēc?

Pirmkārt, Integra ir veidota uz automobiļa bāzes, kas ir daudz jautrāks nekā lielākā daļa vācu bāzes automobiļu – jaunā Honda Civic Si. Jaunais Civic Si ir milzīgs entuziastu simpātiju simpātiju simpātiju simpātiju simpātiju, jo tam ir lieliska šasija un vadāmība, sparīgs dzinējs un veikla sešpakāpju manuālā transmisija. Acura izmanto to pašu recepti, pievieno savu stilu, premium klases salonu, nedaudz uzlabo stūres iekārtu un balstiekārtu, piešķir dzinējam īpašu programmatūras regulējumu un modernizē to, lai tam būtu adaptīvie amortizatori, kas Civic Si nav pieejami.

Jāatzīst, ka Integra salons izskatās gandrīz identiski Civic Si salonam, tikai ar dažiem patīkamākiem materiāliem, un tās salons uz šosejas var būt nedaudz trokšņains, jo nav tik labi izolēts kā premium klases vācu konkurentiem. Taču tā ir cena, ko maksājat par pienācīgi sportisku mazo automobili.

2023 Acura Integra 36 830x554

Mazāks 1,5 litru turbo

Salīdzinot ar BMW M235i Gran Coupe, Acura Integra jauda ir ievērojami zemāka. Bimmeris izmanto 2,0 litru turbo četru dzinēju ar 302 ZS un 332 ZS griezes momentu. Savukārt Integra izmanto tieši tādu pašu Civic Si 1,5 litru turbo četru dzinēju ar 200 ZS un 192 ZS griezes momentu. No 0 līdz 100 mph tā spēj paātrināties 7,3 sekundēs, kas ir par vairāk nekā divām sekundēm lēnāk nekā M235i. Tomēr Integra ir kaut kas tāds, par ko M235i var tikai sapņot – likt tās vadītājam smaidīt.

Integra ir tikai 3100 kg vieglāka par M235i, un tās sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba sajūsmina entuziastus vairāk nekā M235i Aisin astoņu pakāpju automāts.

Bet šeit ir īstais galvenais – cena. Acura Integra sākumcena ir 31 895 ASV dolāri, kas ir par aptuveni 13 000 ASV dolāru mazāk nekā M235i. Tomēr tās iekšpuse joprojām ir augstākās klases, tai ir modernas tehnoloģijas, un tā ir vēl praktiskāka, pateicoties 4. sērijas Gran Coupe tipa hečbekam. Lai gan Integra cena vairāk atbilst BMW 228i Gran Coupe, tās pievilcība ir pietiekami liela, lai tā varētu reāli izaicināt dārgāko M235i.

Lai gan es nevaru droši apgalvot, vai jums vajadzētu iegādāties Acura Integra, nevis M235i Gran Coupe, kā arī nevaru droši apgalvot, ka pirmais no tiem ir labāk braucams, ja ar to faktiski nebraucat, Acura komanda, šķiet, piedāvā daudz pārliecinošāku paketi nekā BMW. Integra piedāvā lielisku nelielu nišu, kas daudziem entuziastiem varētu šķist ļoti pievilcīga.

Tirgū, iespējams, ir daudz automobiļu entuziastu, kuriem patīk ideja par Honda Civic Si īpašumtiesībām, jo tas ir lieliski vadāms, ar veiklu manuālo pārnesumkārbu, efektīvu dzinēju un labu izskatu, taču tas vienkārši nav pietiekami premium klases. BMW M235i Gran Coupe (kopā ar Audi A3 un Mercedes A-klase) ir pietiekami premium klases automobilis, taču tam trūkst tāda jautrības faktora kā Civic Si (spriežot pēc braukšanas atsauksmēm).

Šķiet, ka Acura Integra vēlas pārvarēt šo plaisu, piedāvājot premium klases klientiem būtībā premium klases Civic Si, vienlaikus piedāvājot arī tādu cenu, kas iepriecina klientu maciņus. Arī šajā gadījumā mēs nevaram noteikt, vai tas ir tā vai citādi, ja ar to nebraucam. Bet mēs nevaram vien sagaidīt, kad to uzzināsim.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru