2023. gada BMW M240i Coupe RWD ir par 55 kg vieglāks nekā xDrive modelis

Pagājušajā mēnesī izziņotā plašākā vasaras atjauninājuma ietvaros BMW atklāja plānus par diviem būtiskiem jaunumiem 2. sērijas kupejā tikai aptuveni gadu pēc tā atklāšanas. Viens attiecas uz M240i versijas ar aizmugures piedziņu ieviešanu, bet otrs – uz pāreju uz iDrive 8, kas redzams blakus esošajā attēlā, kuru mēs paņēmām no vācu konfiguratora.

Mums bija interesanti uzzināt, cik daudz svara samazinās RWD modeļa svars, salīdzinot ar xDrive. Atšķirība nav niecīga. Saskaņā ar M240i xDrive oficiālo tehnisko specifikāciju lapu Eiropas tirgiem paredzētā sporta kupeja ar pilnpiedziņas dzinēju sver 1690 kg bez vadītāja. Atbrīvojoties no papildu aprīkojuma, kas nepieciešams dzinēja jaudas novadīšanai uz priekšējo tiltu, automašīnai samazināsies 55 kg tauku, tādējādi kopējais svars samazināsies līdz 1635 kg (3604 lbs).

2023 BMW M240i Coupe 2 830x313

Galvenais iemesls, kāpēc mēs nolēmām izcelt šo atšķirību, ir tas, ka M2 G87 ar aizmugures piedziņu ir tepat aiz stūra. Ņemot vērā, ka BMW, iespējams, ieviesīs dažus uzlabojumus no oglekļa šķiedras, jo īpaši M2 CS un/vai CSL versijai, mēs varam redzēt, ka šis skaitlis vēl vairāk samazināsies.

Tomēr, ja paātrinājums taisnā līnijā ir galvenā prioritāte, jūs izvēlaties M240i xDrive, nevis tā lētāko “astes” radinieku. Kad jauda tiek nodota visiem četriem riteņiem, sporta kupeja līdz 62 mph (100 km/h) brauc 4,3 sekundēs, savukārt RWD variants ir par 0,4 sekundēm lēnāks. Protams, pilnpiedziņas sistēmas (AWD) dēļ 2. sērijas M Performance modelis ir vairāk piemērots visiem gadalaikiem.

Kā mēs saprotam, BMW jauno M2 pārdos tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu, nevis kā M4, piedāvājot pēc izvēles AWD. Cik tas maksās? Sagatavojieties, ka par M240i RWD, kas Vācijā ir pieejams no 56 000 eiro jeb par 2000 eiro lētāk nekā līdzvērtīgs xDrive atvasinājums, būs jāmaksā nopietna nauda.

Lieki piebilst, ka jaunais M2 nesasniegs M4 bāzes modeļa cenas, jo tas būs ievērojami zemāks par standarta modeļa ar manuālo vadību cenu 87 300 eiro.

Avots: BMW

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru