2023. gada BMW M240i kupeja ar piedziņu uz priekšpiedziņas piedziņu ražošanu uzsāk šovasar

Kad pagājušā gada jūlija sākumā BMW iepazīstināja ar otrās paaudzes 2. sērijas kupeju, tas mums ekskluzīvi paziņoja, ka būs M240i versija ar aizmugures piedziņu. Tagad, 2022. gada maijā, vācu luksusa zīmols pilda savu solījumu, piešķirot M Performance G42 modelim aizmugures piedziņas atvasinājumu. Oficiāli attēli vēl nav publicēti, taču atliek tikai iztēloties zemāk redzamo automobili bez xDrive emblēmas uz bagāžnieka vāka.

Tāpat kā versijā ar pilnpiedziņas dzinēju, arī M240i ar RWD konfigurāciju izmanto 3,0 litru dzinēju ar 374 ZS un 500 ņūtonmetriem (369 ZS) griezes momenta. Tas ir pietiekams spēks, lai sprintu no 0 līdz 100 km/h (62 mph) 4,7 sekundēs. Salīdzinājumam – tas ir par 0,4 sekundēm lēnāk nekā ar xDrive aprīkotajam modelim. Nav ziņu par maksimālo ātrumu, bet, visticamāk, tas elektroniski tiks ierobežots līdz 155 mph (250 km/h), lai atspoguļotu savu AWD radinieku.

Atbrīvojot pilnpiedziņas sistēmu, ir izdevies nedaudz samazināt M240i xDrive svaru, jo Eiropas specifikācijā tā svars bez vadītāja ir 1690 kg (3726 kg). Sešcilindru kupeja ir aprīkota ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kā arī M Sport diferenciāli, lai optimizētu jaudas pārnesi uz riteņiem.

bmw m240i brooklyn grey 18 830x553

Tāpat kā visiem pārējiem G42 modeļiem, arī M240i nav sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas. Tiek uzskatīts, ka BMW šo problēmu risinās ar jauno M2, jo tiek uzskatīts, ka 2er saimes kronis būs aprīkots ar sajūga pedāli kā standarta aprīkojumu. Lai iepriecinātu abas pasaules, būs pieejama arī automātiskā pārnesumkārba. Runājot par to, automātiskā pārnesumkārba tiks komplektēta ar pārslēgšanas slotiņām visiem 2. sērijas modeļiem, tātad arī četru cilindru modeļiem.

BMW Deutschland jau ir atjauninājis savu konfiguratoru, iekļaujot tajā M240i Coupe bez AWD, un mēs uzzinām, ka tā cena ir no 56 000 eiro jeb par 2000 eiro mazāka nekā līdzvērtīgajam xDrive modelim. Plašāka vasaras atjauninājuma ietvaros 2. sērijas kupeja ir pieejama arī bāzes 218i versijai, iDrive 8, kā arī inovāciju un komforta paketei.

Avots: BMW

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru