BMW 228i ir visvairāk nenovērtētais BMW

Šis patiešām ir automobiļu zelta laikmets. Pagājušā gadsimta astoņdesmitajos gados Ferrari 512 TR spruka no 0 līdz 100 mph 5,2 sekundēs. Pēc tā laika standartiem tas patiešām bija ļoti ātri, taču tam bija nepieciešams 4,9 litru Flat-12 dzinējs ar 390 zirgspēkiem. Mūsdienās tik ātram sprintam līdz 60 mph ir nepieciešams daudz mazāks dzinējs, un dzinēji, kas to spēj, nodrošina daudz lielāku degvielas ekonomiju. Šķiet, vismaz salīdzinājumā ar iepriekšējiem laikiem, ka mums ir sava kūka un mēs to arī apēdam.

Nenovērtētais BMW

bmw 228i sport package 04 750x500

Izdevums Car and Driver tikko testēja BMW 228i xDrive Coupe. Ja nezināt, 228i xDrive ir divdurvju kupeja ar četrām sēdvietām, visu riteņu piedziņu un 2,0 litru turbo četru cilindru dzinēja pārsegu, kura jauda ir 240 zirgspēku un 35 mpg uz šosejas. Salīdzinot ar Ferrari 512 TR, tas izklausās pavisam niecīgi. Līdz brīdim, kad apskatāt veiktspējas rādītājus. 228i xDrive ar ātrumu 60 mph pieveica 5 sekundēs jeb ātrāk nekā 512 TR. Tieši tā, mazais kupeja, kurā var sēdēt četri cilvēki, kura var sasniegt vairāk nekā 30 mpg, kura spēj pārvarēt sliktus laikapstākļus un kurai ir automātiskā pārnesumkārba, ir ātrāka par 80. gadu Ferrari.

Vai tas nozīmē, ka 228i xDrive ir jautrāk vadāms nekā Ferrari 512 TR? Nē, tas nenozīmē, un, iespējams, ka tā arī nav. Es nekad neesmu braucis ar 512 TR, bet esmu braucis ar citiem Ferrari un varu tikai iedomāties, kāds ir vecās skolas Ferrari ar 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tomēr arī 228i nav nekāds snaudošais automāts, un uz nelīdzena seguma tas nav tāds sods kā Ferrari. 228i ir arī uzticams gaisa kondicionieris, elektriski darbināmi logi, tas nepārkarst un ir pieejams ar tādām ērtībām kā apsildāmi sēdekļi un satelītnavigācija. Tātad, lai gan Ferrari būs vairāk piemērots braukšanai ar tīru sporta automobili, 228i ir labāks ikdienas autovadītājs, vienlaikus saglabājot jautrību.

bmw 228i sport package 31 750x500

Tas var šķist dīvains automobiļu salīdzinājums, taču tas nav salīdzinājums, bet drīzāk apliecinājums tam, cik lielisks ir 228i. Tā vecākajam brālim, M235i, šķiet, tiek pievērsta visa uzmanība. Hell, iepriekš minētajā C&D rakstā lielākais negatīvais komentārs bija par to, ka 228i nav M235i. 228i šķiet kā BMW modeļu klāsta atpalicis mazulis. Tomēr ir žēl, ka tas ir tik piemirsts, jo tas patiešām ir lielisks auto un lieliska vērtība. Iepriekš minētais Ferrari 80. gados jauns varēja izmaksāt līdz pat 200 000 dolāru. Taču 228i sākumcena ir 32 100 ASV dolāru, un tas ir ātrāks. Runājam par to, kā jūs varat izmantot savu naudu.

Iegādājieties BMW 228i ar priekšpiedziņas piedziņu, lai gan

Nav daudz citu automobiļu šajā cenu kategorijā, kas spēj sasniegt 60 mph ātrumu 5 sekundēs. Ja iegādājaties BMW 228i ar vieglāko aizmugurējo riteņu piedziņu, tas to paveic 4,9 sekundēs. Četru cilindru spēkrats, kas spēj no 0 līdz 100 sasniegt mazāk nekā 5 sekundēs, ir iespaidīgs, īpaši ņemot vērā arī tā ekonomiju. Apvienojot šo vecā Ferrari pārspēto veiktspēju ar degvielas ekonomiju, komfortu, praktiskumu un cenu, 228i šķiet īsts uzvarētājs. Tāpēc, lūdzu, pievērsiet mazajam brālim 2er uzmanību, jo tas patiešām ir ļoti labs.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru