BMW M240i ir iznācis, un daudzi žurnālisti to uzskata par ļoti vilinošu. Pēc visa spriežot, BMW ir izdevies radīt auto, kas ir cienīgs sava zīmola un tā priekšgājēja. Iepriekšējo un pirmās paaudzes M240i modeli bija iemīļojuši daudzi klienti, un tas tika uzskatīts par lielisku aizraujošu/vērtīgu auto. Šķiet, ka arī jaunais pārspēj gaidīto un pat iedveš bailes jau šobrīd M2.
Iespējams, tas ir nedaudz pārspīlēts, taču tajā ir daļa patiesības. Piemēram, ar mērinstrumentiem veiktie testi liecina, ka M240i xDrive ir ievērojami ātrāks par jaudīgāku un veiklāku BMW M2 Competition. Puiši no Car and Driver paņēma pildspalvas, papīru un hronometru, lai pārbaudītu abus šos automobiļus. Rezultāti parādīja, ka vismaz taisnā līnijā BMW M240i xDrive ir ātrāks par pilnpiedziņas M modeli.
Neatkarīgi no tā, vai ar manuālo vai septiņu pakāpju DCT pārnesumkārbu, M2 Competition ceturtdaļjūdzi veica 0,3 sekundes aiz M240i xDrive – 12,4 sekundes, salīdzinot ar M Performance modeļa 12,1 sekundi. Tas ir, neskatoties uz to, ka M2 ir ātrāka pārnesumkārba un jaudīgāks dzinējs ar 405 zirgspēkiem salīdzinājumā ar 382 zirgspēkiem M240i. Turklāt M2 ir arī par 249 kg vieglāks.
Kā tas ir iespējams? Tas ir pavisam vienkārši, ja par to padomā. Ja jums ir liela jauda, tas neko nenozīmē, ja jūs nevarat to efektīvi izmantot. Tieši šajā ziņā M240i xDrive ir pārāks. Visu riteņu piedziņas sistēma palīdz efektīvāk izmantot 382 zirgspēku jaudu, tādējādi spējot pārspēt M2 uz īsākām distancēm. Pārvēršot šīs sacīkstes par sacīkstēm ar ripojošo startu vai aizvedot abas automašīnas uz trasi, jūs sāksiet saskatīt acīmredzamas atšķirības. Tomēr lielākajai daļai cilvēku M240i xDrive būs daudz saprātīgāks.